Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.authorPrat i València, Lídia
dc.date.accessioned2015-09-29T11:55:41Z
dc.date.available2015-09-29T11:55:41Z
dc.date.created2015-05
dc.date.issued2015-05
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/4247
dc.descriptionCurs 2014-2015ca_ES
dc.description.abstractA la societat actual, cada vegada hi ha més persones que manifesten tenir dificultats per mantenir l’atenció. A les aules aquesta falta d’atenció té conseqüències a nivell individual però també a nivell de grup-classe ja que els efectes en la pròpia conducta poden afectar la relació mestre-alumne i les relacions entre companys, incrementar la conflictivitat, interferir en el ritme de treball i, en general, crear un clima d’aula poc idoni per l’aprenentatge. La relaxació com a recurs inclusiu per millorar l’atenció dels alumnes de 2n de primària és una recerca que busca oferir estratègies als alumnes per mantenir-se atents i donar resposta als diversos factors que poden interferir el procés d’ensenyament-aprenentatge. Pretén proporcionar a l’alumne un recurs i un espai per alliberar tensions físiques i psicològiques que li aporti benestar, amb si mateix i amb els altres, i que els seus beneficis englobin tots els aspectes de la seva persona: cos, ment, emocions i relacions. Un recurs útil en l’àmbit acadèmic però també fora d’aquest i al qual l’alumne pot accedir en qualsevol moment i durant tota la seva vida.ca_ES
dc.description.abstractNowadays, in the current society it is more and more common to find people having difficulties in paying attention. Inside classrooms, this lack of attention has consequences both at an individual and at a group-class level. This is due to the fact that individual behaviour can affect the teacher-student relation as well as the student relation with their classmates, it can also increase conflicts and intervene with the rhythm of work. In general, it can create an unsuitable environment as far as learning is concerned. Relaxation as an inclusive tool to improve 2nd grade students attention is a research that tries to offer different strategies to students. These strategies are aimed at keeping their attention high and giving response to different factors that can negatively interfere with the teaching-learning process. It tries to provide students with a tool and a space to release physical and psychological tensions that brings well-being to them and those around them. Moreover, it has general benefits that include every aspect of themselves: mind, body, emotions and relations. It is a useful resource in the academic field but is also relevant to other aspects that students can access along their life.ca_ES
dc.formatapplication/pdf
dc.format.extent138 p.ca_ES
dc.language.isocatca_ES
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonsca_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ca_ES
dc.subject.otherEducació primàriaca_ES
dc.subject.otherRelaxacióca_ES
dc.titleLa relaxació com a recurs inclusiu per millorar l'atenció dels alumnes de 2n de primàriaca_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca_ES
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_ES


Fitxers en aquest element

 

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Comparteix a TwitterComparteix a LinkedinComparteix a FacebookComparteix a TelegramComparteix a WhatsappImprimeix