Show simple item record

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.authorRecasens Abad, Ariadna
dc.date.accessioned2015-09-29T12:02:47Z
dc.date.available2015-09-29T12:02:47Z
dc.date.created2015-05
dc.date.issued2015-05
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/4248
dc.descriptionCurs 2014-2015ca_ES
dc.description.abstractEn aquest treball es realitza un estudi de cas qualitatiu sobre les relacions que hi ha entre les famílies i l’escola la qual es basa en una comunitat d’aprenentatge, les diferents formes de participació existents, així com una compilació de les principals habilitats o estratègies comunicatives que s’han de tenir en compte per aconseguir una comunicació fluïda, eficaç i beneficiosa. S’ha portat a terme en un centre d’educació primària situat en una zona urbana on hi ha força diversitat cultural. Per obtenir tota la informació sobre aquest estudi les tècniques utilitzades van ser la observació, el diari de camp i les entrevistes per poder arribar a les idees principals, com ara la col·laboració i la participació de les famílies a l’escola, la relació d’ambdòs, l’aprenentatge i els valors. És necessari crear diferents camins perquè famílies i docents treballin conjuntament i en una mateixa línea per aconseguir la formació adequada del alumnat, ja que tots dos contextos són essencials en la vida dels infants i tenen un objectiu en comú que és el ple desenvolupament dels nens i nenes partint dels valors de respecte, implicació i confiança.ca_ES
dc.description.abstractIn this work, a qualitative case study on the relationship between families and the school which is based on a learning community, different forms of participation exist, as well as a sumary of the main skills and communication strategies that taken into account to ensure smooth communication, effective and beneficial. Was conducted in a primary center located in an urban area where there is considerable cultural diversity. For complete information about this study, the techniques used were observation, field diary and interviews to get the main ideas, such as cooperation and participation of families in school, the relationship of both, learning and values. It is necessary to create different ways for families and teachers work together and on the same line to get the proper training of students, as both are essential contexts on children's lives and have a common goal is the full development of children and girls based on the values of respect, involvement and trust.ca_ES
dc.formatapplication/pdf
dc.format.extent52 p.ca_ES
dc.language.isocatca_ES
dc.rightsTots els drets reservatsca_ES
dc.subject.otherFamília i escolaca_ES
dc.subject.otherComunicacióca_ES
dc.subject.otherAprenentatgeca_ES
dc.titleLes relacions família-escola en una comunitat d'aprenentatgeca_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca_ES
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_ES


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint