L’activitat científica que els pares i mares científics promouen als seus fills i filles
Autor/a
Otros/as autores/as
Fecha de publicación
2015-05Resumen
L’aprenentatge és un dret i un deure que tenen tots els infants a la nostra societat.
Aquest aprenentatge s’adquireix a les diverses institucions escolars, per tant són
aquestes les que s’encarreguen de la transmissió del coneixement. Però, què passa
amb les famílies?
Cal destacar que els pares i mares són els factors i els promotors de coneixement més
importants en l’aprenentatge dels seus fills i filles i, per tant, són aquests els que han
de desenvolupar els diversos continguts amb els infants.
L’ensenyament de la ciència, concretament, és un aprenentatge que crida l’atenció
dels infants, ja que és curiós, dinàmic i pràctic. Aquest però, implica una forta
participació de les famílies, ja que és un aprenentatge on es tenen en compte diversos
factors i agrupa un conjunt de continguts.
El treball que es presenta a continuació pretén conèixer els tipus d’activitat científica
que els pares i mares promouen als seus fills i filles, tot centrant-se en els contextos on
es promouen, els continguts que es desenvolupen i les interaccions que es
produeixen. Aquest però, es centra només en els pares i mares que treballin i hagin
estudiat en l’àmbit de les ciències.
Learning is a law of all children in our society. This learning is acquired in various
educational institutions; therefore these schools are responsible of the knowledge’s
transmission. What about the families?
Parents are the most important promoters of knowledge in the learning of their children
and, therefore, parents are who have to develop the content for the children.
The science’s teaching is a learning that draws the attention of children, because it is
funny, dynamic and practical. However, this implies a strong participation of families,
because it is a learning that takes into account various factors and includes a set of
content.
The work presented below aims to determine the types of scientific activities that
parents encourage their children, focusing on contexts where they promote the content,
the contents developed and interactions. However, this focuses only on the parents
who work and have studied science.
Tipo de documento
Proyecto / Trabajo fin de carrera o de grado
Lengua
Catalán
Palabras clave
Ciències naturals -- Ensenyament
Família
Família i escola
Páginas
88 p.
Nota
Curs 2014-2015
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Derechos
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/