dspace.uvic.cat
    • English
    • català
    • Castellano
  • Castellano 
    • Català
    • English
  • Login
Listando Grau en Publicitat i Relacions Públiques por título 
  •   Principal
  • Docència
  • Treballs de l'alumnat
  • Treballs de Fi de Grau
  • Grau en Publicitat i Relacions Públiques
  • Listando Grau en Publicitat i Relacions Públiques por título
  •   Principal
  • Docència
  • Treballs de l'alumnat
  • Treballs de Fi de Grau
  • Grau en Publicitat i Relacions Públiques
  • Listando Grau en Publicitat i Relacions Públiques por título
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Listando Grau en Publicitat i Relacions Públiques por título

  • 0-9
  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • Q
  • R
  • S
  • T
  • U
  • V
  • W
  • X
  • Y
  • Z

Ordenar por:

Orden:

Resultados:

Mostrando ítems 1-20 de 73

  • título
  • fecha de publicación
  • fecha de envío
  • ascendente
  • descendente
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • Anàlisi de la importància dels elements de la comunicació i les relacions públiques en l'àmbit de l'experiència del pacient 

      Tañà Solé, Anna (2018)
      El present treball de fi de grau de modalitat acadèmica té com objectiu descobrir la relació del concepte de comunicació i el seu entorn semàntic en l’àmbit de l’experiència del pacient i els articles ...
    • Anàlisi de la publicitat automobilística des de la perspectiva de gènere 

      Canadell Bosch, Queralt (2022-05)
      En aquest TFG s’ha portat a terme una investigació del rol de la dona dins la publicitat del sector automobilístic de les marques Audi, BMW, Citroen, Cupra, Fiat, Ford, Honda, Mini, Nissan, Peugeot, ...
    • Anàlisi dels Nous Canals de Comunicació en Moda 

      Duart Abillar, Tània (2016)
      Aquest treball té com a objectius principals descriure l’ús del canal online en la comercialització i distribució de les peces de vestir per part dels grans players del sector a Espanya alhora que copsar ...
    • Androgínia en la Publicitat : un estudi del concepte com a vehicle de comunicació 

      Mateu de las Heras, Mireia; Muñoz Jimenez, Paula (2018)
      El tema sobre el qual versa la investigació és si l'androgínia pot ser un bon vehicle de comunicació en la publicitat, i en un context més ampli, el seu enfocament cap a les noves generacions i la ...
    • Barcelona Fashion Week 

      Andrade Antoniazzi, Carolina (2021)
      La moda está en todas partes, desde una simple sudadera para estar por casa, hasta un elegante vestido de gala. Incluso la forma en que nos comportamos o la forma en que caminamos, el tipo de ...
    • Campanya de comunicació de Gin Nut 

      Raja Font, Clàudia; Torres López, Sílvia; Vega Duran, Aïda (2020-05)
      La campanya que realitzarem es basarà en els pilars bàsics de comunicació de la marca; missió, visió i valors. En aquest cas, farem servir Nut com a referència perquè és una empresa jove en el mercat ...
    • Campanya de llançament de la New Brand Line de Moritz 

      Fuente Torrescasana, Laura; Gibaja Alonso, Marina (2017-05)
    • Campanya de rellençament de l'aplicació Auguria 

      Coll Roca, Jana; Costa Torras, Eloi; Giménez Rubí, Rodrigo (2019-05)
      Auguria és un jove negoci que es basa en una aplicació mòbil que posa en contacte a professionals de l’endevinació amb els usuaris. Ofereix la possibilitat de cercar els professionals esotèrics ideals ...
    • Campanya de reposicionament de la gamma Vichy Catalan Sabores 0% Azúcares de Vichy Catalan 

      Gari Draper, Laura; Tutusaus Carreté, Xènia (2022-05)
      Aquest treball es basa en l'elaboració d'una campanya de reposicionament de la gamma de productes Vichy Catalan Sabores 0% Azúcares, de la marca de Vichy Catalan. El sector de les aigües amb gas indica ...
    • Campaña BTL integral + lanzamiento POS Flagstore experiencial de Hunkemöller 

      Carrasco Simó, Laura; Fortes Blancas, Mari Carmen; Alejandra Rios, María (2021-05)
      Hunkemöller (España) tiene previsto desarrollar un plan para unificar en un solo y espectacular punto de venta todas sus submarcas, de una forma totalmente rompedora, atractiva y exclusiva. Este ...
    • Campaña de comunicación e imagen de marca del artista Esbabyface 

      Benavides López, Mireia; Boixader Mujal, Paula; Díaz Pedrosa, Sandra (2024-05-16)
    • Campaña de lanzamiento de Curisosity: una webserie LGBTQ+ 

      Sarrión Gomila, Juana María (2017)
      Curisosity es una webserie de temática sci-fi, acción-aventura y comedia. Su particularidad principal es que la historia es contada con representación del colectivo LGBTQ+. Este conjunto de características ...
    • Campaña de lanzamiento de Vogue Nation 

      Sureda Pol, Joan Lluís (2020-05)
      La idea de este Trabajo de Fin de Grado nace de mi preocupación por el declive de los medios impresos en el sector de la moda, ya que son uno de los pilares fundamentales de esta industria. Obviamente, ...
    • Campaña de lanzamiento New brand line Häagen-Dazs 

      Pumayugra, Daniela (2018)
      Este trabajo trata sobre la campaña de lanzamiento de la nueva línea de helados veganos funcionales de la marca Häagen-Dazs, que se realizará en el mercado español durante los meses de abril, mayo y ...
    • El comportamiento de los consumidores de las marcas globales: Un estudio de caso de la marca Mcdonald’s 

      Rubinat Mirada, Inés (2017)
      En este trabajo titulado “El comportamiento de los consumidores de las marcas globales: Un estudio de caso de la marca McDonald’s”, se analiza y compara el comportamiento de los jóvenes entre 16 y 25 ...
    • La Comunicació en una entitat esportiva d'elit 

      Sainz Vargas, Pol (2021-05)
      Aquest Treball de Fi de Grau que teniu entre les mans, tracta sobre el Bàsquet Manresa i tot el que el rodeja. Ens focalitzarem en aquest treball en diversos apartats de la comunicació del club, ...
    • Comunicación y gestión de crisis en el caso del accidente de Germanwings 

      Gil García, Cristina (2016)
      En este trabajo se aborda la gestión y comunicación de crisis que llevo a cabo Germanwings. Se analizan entre otras cosas, las acciones que llevó a cabo, cómo facilitó la información…etc. Para llevar a ...
    • Construcció de la identitat de marca i campanya gràfica de Black Girl Gamers 

      Arboix Dunkel, Paula (2022-03)
      Black Girl Gamers és col·lectiu format per més de 7.000 dones negres d’arreu del món. Aquest va començar l’any 2015 amb un petit grup de facebook, que ha anat creixent gràcies a la passió pel gaming ...
    • Construcció d’un pla de mitjans per introduir Becksöndergaard a Espanya 

      Colmenero Serrat, Sara; Lavado Mas, Alba (2016)
      El nostre TFG l’hem centrat en la construcció d’un pla de mitjans per introduir la marca danesa Becksöndergaard al mercat Espanyol. Vàrem escollir aquesta marca perquè era un repte per nosaltres, ja que ...
    • Creació i campanya de llançament d'un pos flagstore experiencial i d'entreteniment de la marca Magnum enfocat a l'empoderament de les dones 

      Bosch Ponsa, Èrica; Garet Argila, Aina; Resina Sánchez, Maria (2022-05)
      A la societat d’avui en dia, la qual està força influenciada pel masclisme, moltes dones no se senten a gust o segures en diversos espais, especialment en aquells compartits amb homes. A partir d’aquesta ...
      Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya
      Contacto | Aviso legal | Política de cookies | Accesibilidad | Mapa web
      Con la colaboración de
      CSUC
       

       

      Listar

      Todo el repositorioPor comunidades y coleccionesPor fecha de publicaciónPor autoríaPor títuloPor materiaEsta colecciónPor fecha de publicaciónPor autoríaPor títuloPor materia

      Mi cuenta

      AccederRegistro
      Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya
      Contacto | Aviso legal | Política de cookies | Accesibilidad | Mapa web
      Con la colaboración de
      CSUC