Browsing Grau en Publicitat i Relacions Públiques by Issue Date
Now showing items 1-20 of 73
-
Plan de comunicación global : campaña Kalenji
(2015-06)Este proyecto se basará en la elaboración de un plan de comunicación global para la marca Kalenji. El principal objetivo de la campaña es la desvinculación de Kalenji de su matriz Decathlon. Se pretende ... -
La marca personal como valor intangible : El caso de Kate Moss
(2015-06)El presente proyecto se centra en el análisis de la marca personal de la modelo Kate Moss, desde los inicios de su carrera en 1988 hasta la actualidad. El trabajo comienza con un marco teórico en el ... -
Proposta de Campanya de Comunicació: Llançament de Guinness Blonde al mercat Espanyol
(2015-06)En aquest projecte es proposa una campanya de comunicació per a la nova cervesa de Guinness: Guinness Blonde. El document consta de diverses parts: l’anàlisi del context actual del mercat de cervesa ... -
Plan anual de Marketing Kleenex España
(2016)Hemos elaborado un Plan anual de marketing y reposicionamiento de marca (Septiembre 2016 a Septiembre 2017) para Kleenex España. El objetivo principal del plan anual es el de volver a colocar a Kleenex ... -
Anàlisi dels Nous Canals de Comunicació en Moda
(2016)Aquest treball té com a objectius principals descriure l’ús del canal online en la comercialització i distribució de les peces de vestir per part dels grans players del sector a Espanya alhora que copsar ... -
Construcció d’un pla de mitjans per introduir Becksöndergaard a Espanya
(2016)El nostre TFG l’hem centrat en la construcció d’un pla de mitjans per introduir la marca danesa Becksöndergaard al mercat Espanyol. Vàrem escollir aquesta marca perquè era un repte per nosaltres, ja que ... -
Comunicación y gestión de crisis en el caso del accidente de Germanwings
(2016)En este trabajo se aborda la gestión y comunicación de crisis que llevo a cabo Germanwings. Se analizan entre otras cosas, las acciones que llevó a cabo, cómo facilitó la información…etc. Para llevar a ... -
Proposta de Branding Territorial " La Vall del Congost"
(2016)En el següent projecte es proposa una nova marca territorial, en concret per la Vall del Congost. La Vall del Congost està formada per quatre territoris: Aiguafreda, Sant Martí de Centelles, Tagamanent ... -
Curvy Desigual
(2016-05)En aquest Treball Final de Grau hem desenvolupat un pla de comunicació per a la marca Desigual. El pla de comunicació ha consistit en el llançament d'una nova New Brand Line, que hem anomenat Curvy, ja ... -
Esdeveniment per l'emprenedoria
(2017)El nostre treball de final de grau consisteix en la creació d'un esdeveniment enfocat a l'emprenedoria. S'ha plantejat un esdeveniment per tal de mostrar al públic les noves empreses i projectes creats ... -
Campaña de lanzamiento de Curisosity: una webserie LGBTQ+
(2017)Curisosity es una webserie de temática sci-fi, acción-aventura y comedia. Su particularidad principal es que la historia es contada con representación del colectivo LGBTQ+. Este conjunto de características ... -
Mirades cap a la diversitat
(2017)La publicitat i els mitjans de comunicació determinen, en gran mesura, molts dels comportaments de l’actual societat contemporània. Ambdós eines comunicatives tenen un gran poder d’influència a l’hora ... -
Maison & Objet - Projecte d’expansió firal
(2017)Aquest treball gira entorn la fira professional Maison & Objet (M&O), eix principal de la qual són el disseny i a la decoració d’interiors. M&O és un dels referents internacionals més importants pel què ... -
El comportamiento de los consumidores de las marcas globales: Un estudio de caso de la marca Mcdonald’s
(2017)En este trabajo titulado “El comportamiento de los consumidores de las marcas globales: Un estudio de caso de la marca McDonald’s”, se analiza y compara el comportamiento de los jóvenes entre 16 y 25 ... -
La Torre del Puig: projecte d'un Hostal de Turisme Rural
(2018)Pere Vilamala i Soler està restaurant un edifici de l’any 977 per convertir-lo en un hostal de turisme rural. Aquesta és la raó principal d'aquest treball. El projecte de llançar aquest negoci al ... -
Androgínia en la Publicitat : un estudi del concepte com a vehicle de comunicació
(2018)El tema sobre el qual versa la investigació és si l'androgínia pot ser un bon vehicle de comunicació en la publicitat, i en un context més ampli, el seu enfocament cap a les noves generacions i la ... -
Campaña de lanzamiento New brand line Häagen-Dazs
(2018)Este trabajo trata sobre la campaña de lanzamiento de la nueva línea de helados veganos funcionales de la marca Häagen-Dazs, que se realizará en el mercado español durante los meses de abril, mayo y ... -
Anàlisi de la importància dels elements de la comunicació i les relacions públiques en l'àmbit de l'experiència del pacient
(2018)El present treball de fi de grau de modalitat acadèmica té com objectiu descobrir la relació del concepte de comunicació i el seu entorn semàntic en l’àmbit de l’experiència del pacient i els articles ...