Grau en Publicitat i Relacions Públiques: Envíos recientes
Mostrando ítems 61-73 de 73
-
Esdeveniment per l'emprenedoria
(2017)El nostre treball de final de grau consisteix en la creació d'un esdeveniment enfocat a l'emprenedoria. S'ha plantejat un esdeveniment per tal de mostrar al públic les noves empreses i projectes creats ... -
Mirades cap a la diversitat
(2017)La publicitat i els mitjans de comunicació determinen, en gran mesura, molts dels comportaments de l’actual societat contemporània. Ambdós eines comunicatives tenen un gran poder d’influència a l’hora ... -
Maison & Objet - Projecte d’expansió firal
(2017)Aquest treball gira entorn la fira professional Maison & Objet (M&O), eix principal de la qual són el disseny i a la decoració d’interiors. M&O és un dels referents internacionals més importants pel què ... -
El comportamiento de los consumidores de las marcas globales: Un estudio de caso de la marca Mcdonald’s
(2017)En este trabajo titulado “El comportamiento de los consumidores de las marcas globales: Un estudio de caso de la marca McDonald’s”, se analiza y compara el comportamiento de los jóvenes entre 16 y 25 ... -
Plan anual de Marketing Kleenex España
(2016)Hemos elaborado un Plan anual de marketing y reposicionamiento de marca (Septiembre 2016 a Septiembre 2017) para Kleenex España. El objetivo principal del plan anual es el de volver a colocar a Kleenex ... -
Curvy Desigual
(2016-05)En aquest Treball Final de Grau hem desenvolupat un pla de comunicació per a la marca Desigual. El pla de comunicació ha consistit en el llançament d'una nova New Brand Line, que hem anomenat Curvy, ja ... -
Anàlisi dels Nous Canals de Comunicació en Moda
(2016)Aquest treball té com a objectius principals descriure l’ús del canal online en la comercialització i distribució de les peces de vestir per part dels grans players del sector a Espanya alhora que copsar ... -
Proposta de Branding Territorial " La Vall del Congost"
(2016)En el següent projecte es proposa una nova marca territorial, en concret per la Vall del Congost. La Vall del Congost està formada per quatre territoris: Aiguafreda, Sant Martí de Centelles, Tagamanent ... -
Comunicación y gestión de crisis en el caso del accidente de Germanwings
(2016)En este trabajo se aborda la gestión y comunicación de crisis que llevo a cabo Germanwings. Se analizan entre otras cosas, las acciones que llevó a cabo, cómo facilitó la información…etc. Para llevar a ... -
Construcció d’un pla de mitjans per introduir Becksöndergaard a Espanya
(2016)El nostre TFG l’hem centrat en la construcció d’un pla de mitjans per introduir la marca danesa Becksöndergaard al mercat Espanyol. Vàrem escollir aquesta marca perquè era un repte per nosaltres, ja que ... -
Proposta de Campanya de Comunicació: Llançament de Guinness Blonde al mercat Espanyol
(2015-06)En aquest projecte es proposa una campanya de comunicació per a la nova cervesa de Guinness: Guinness Blonde. El document consta de diverses parts: l’anàlisi del context actual del mercat de cervesa ... -
La marca personal como valor intangible : El caso de Kate Moss
(2015-06)El presente proyecto se centra en el análisis de la marca personal de la modelo Kate Moss, desde los inicios de su carrera en 1988 hasta la actualidad. El trabajo comienza con un marco teórico en el ... -
Plan de comunicación global : campaña Kalenji
(2015-06)Este proyecto se basará en la elaboración de un plan de comunicación global para la marca Kalenji. El principal objetivo de la campaña es la desvinculación de Kalenji de su matriz Decathlon. Se pretende ...