Show simple item record

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Empresa i Comunicació
dc.contributor.authorRoig, Anna
dc.contributor.authorParés, Gerard
dc.contributor.authorTorrent, Josep
dc.date.accessioned2015-10-05T07:53:56Z
dc.date.available2015-10-05T07:53:56Z
dc.date.created2015-06
dc.date.issued2015-06
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/4270
dc.descriptionCurs 2014-2015ca_ES
dc.description.abstractEn aquest projecte es proposa una campanya de comunicació per a la nova cervesa de Guinness: Guinness Blonde. El document consta de diverses parts: l’anàlisi del context actual del mercat de cervesa a Espanya, el tipus de consumidor i la competència del producte; el desenvolupament estratègic d’un pla de comunicació i mitjans; l’execució creativa; i el pressupost final. Els objectius generals de la campanya s’estableixen en clau de comunicació, màrqueting i mitjans. Pel que fa al pla estratègic de mitjans, s’han seleccionat els més tradicionals (televisió, premsa, suplements, exterior i digital) per tal de donar a conèixer el nou producte i incitar a provar-lo. Finalment, s’inclou l’execució creativa de les peces, adaptades als mitjans esmentats anteriorment, i un pressupost total de la campanya.ca_ES
dc.description.abstractThis project proposes a communication campaign for the new Guinness beer: Guinness Blonde. The document contains different parts: the analysis of the current situation of the beer market in Spain, the different kinds of consumer and the product competitors; the development of an strategic communication and media plans; creative execution: and final budget. It also sets general campaign goals in terms of communication, marketing and media. Concerning the strategic media plan, it has been choosen traditional media (tv, newspapers, supplements, outdoor and digital) in order to introduce the new product and encourage the audience test it. Finally, it includes the creative execution of the pieces, which have been adapted to the media mentioned before, and the final campaign budget.ca_ES
dc.formatapplication/pdf
dc.format.extent283 p.ca_ES
dc.language.isocatca_ES
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonsca_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ca_ES
dc.subject.otherPublicitatca_ES
dc.subject.otherCervesaca_ES
dc.subject.otherGuinness Blondeca_ES
dc.subject.otherCampanyes publicitàriesca_ES
dc.titleProposta de Campanya de Comunicació: Llançament de Guinness Blonde al mercat Espanyolca_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca_ES
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_ES


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint