Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Màster Universitari en Innovació en Didàctiques Específiques
dc.contributor.authorJurado i Salvans, Mireia
dc.date.accessioned2015-10-16T12:36:53Z
dc.date.available2015-10-16T12:36:53Z
dc.date.created2015-09
dc.date.issued2015-09
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/4305
dc.descriptionCurs 2014-2015ca_ES
dc.description.abstractAquest treball de recerca pretén identificar els coneixements del contingut claus sobre el valor de posició dels alumnes de cicle inicial d’Educació Primària d’una escola pública de Catalunya. Per aconseguir aquest propòsit, es va revisar la literatura per tal de distingir i seleccionar els aspectes més rellevants pel que fa a aquest contingut matemàtic. Les referències teòriques van permetre elaborar un instrument de recerca dissenyat amb l’objectiu d’identificar els coneixements del infants respecte al valor de posició. Per tal de triangular les dades, a més de la prova als estudiants, també es va entrevistar a les tutores dels grups-classe i es va observar una sessió de matemàtiques per curs. A partir dels resultats i de l’anàlisi es determina quin nivell de coneixença tenen els infants investigats sobre el valor de posició i es comprova la validesa de l’instrument dissenyat.ca_ES
dc.description.abstractThe present research aims to identify the key content knowledge relating to the numeracy position value from first and second grade students of a Public School in Catalonia. To achieve this purpose, we have done a literature in order to distinguish between and select the most relevant aspects according to this mathematical content. The theoretical references allowed to develop a research tool designed with the purpose to identify the children’s knowledge about place value. To be able to triangulate data, apart from the students’ test, we have done an interview to the class tutors and we have done a class observation of each group. From the results and the analysis we can establish a conclusion about the place student’s value knowledge and the validity of the designed instrument can be discussed.ca_ES
dc.formatapplication/pdf
dc.format.extent216 p.ca_ES
dc.language.isocatca_ES
dc.rightsTots els drets reservatsca_ES
dc.subject.otherEducació primàriaca_ES
dc.subject.otherMatemàtica -- Ensenyamentca_ES
dc.titleIdentificació dels coneixements del contingut claus sobre el valor de posició dels infants de cicle inicial. Un estudi de casca_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisca_ES
dc.description.versionTutor/a: Montserrat Prat i Moratonas
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessca_ES


Fitxers en aquest element

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Comparteix a TwitterComparteix a LinkedinComparteix a FacebookComparteix a TelegramComparteix a WhatsappImprimeix