Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Màster en Educació Inclusiva
dc.contributor.authorGarcia Molsosa, Marta
dc.date.accessioned2015-10-20T07:10:31Z
dc.date.available2015-10-20T07:10:31Z
dc.date.created2015-09
dc.date.issued2015-09
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/4308
dc.descriptionCurs 2014-2015ca_ES
dc.description.abstractEls infants i adolescents residents en Centres Residencials d’Acció Educativa (CRAE) són un col·lectiu amb un elevat risc de fracàs escolar. La seva inclusió a l’escola és un repte per a les institucions i professionals que se n’ocupen de la qual dependran, en gran mesura, les seves possibilitats de benestar, integració i participació social en el futur. En aquesta recerca hem analitzat els itineraris educatius i l’experiència escolar de tres infants residents a un CRAE per tal d’aprofundir en els processos d’inclusió i exclusió que es donen en el context escolar en relació a aquesta població.ca_ES
dc.description.abstractChildren and adolescents living in children’s homes are a group at high risk of school failure. Their inclusion in school is a challenge for care and educational institutions and professionals of which will depend, in large measure, their chances of well-being, and their social integration and participation in the future. In this study we have analyzed the educational pathways and the school experience of three children living in a residential care centre to deepen the processes of inclusion and exclusion that occur in the school context in relation to this population.ca_ES
dc.description.abstractLos niños y adolescentes residentes en Centros Residenciales de Acción Educativa (CRAE) son un colectivo con un elevado riesgo de fracaso escolar. Su inclusión en la escuela es un reto para las instituciones y profesionales que se ocupan de ellos de la que dependerán, en gran medida, sus posibilidades de bienestar, integración y participación social en el futuro. En esta investigación hemos analizado los itinerarios educativos y la experiencia escolar de tres menores residentes en un CRAE para profundizar en los procesos de inclusión y exclusión que se dan en el contexto escolar en relación a esta población.ca_ES
dc.formatapplication/pdf
dc.format.extent381 p.ca_ES
dc.language.isocatca_ES
dc.rightsTots els drets reservatsca_ES
dc.subject.otherIntegració escolarca_ES
dc.subject.otherInfants desfavorits -- Educacióca_ES
dc.subject.otherInfants -- Serveis socialsca_ES
dc.subject.otherAdolescents desfavoritsca_ES
dc.subject.otherFracàs escolarca_ES
dc.titleEl centre residencial d’acció educativa va a l’escola. Anàlisi de l’experiència escolar de tres infants residents en un centre residencial d’acció educativa (CRAE).ca_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisca_ES
dc.description.versionDirector/a: Jordi Collet Sabé
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessca_ES


Ficheros en el ítem

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Compartir en TwitterCompartir en LinkedinCompartir en FacebookCompartir en TelegramCompartir en WhatsappImprimir