Mostrar el registro sencillo del ítem
El centre residencial d’acció educativa va a l’escola. Anàlisi de l’experiència escolar de tres infants residents en un centre residencial d’acció educativa (CRAE).
dc.contributor | Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes | |
dc.contributor | Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Màster en Educació Inclusiva | |
dc.contributor.author | Garcia Molsosa, Marta | |
dc.date.accessioned | 2015-10-20T07:10:31Z | |
dc.date.available | 2015-10-20T07:10:31Z | |
dc.date.created | 2015-09 | |
dc.date.issued | 2015-09 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10854/4308 | |
dc.description | Curs 2014-2015 | ca_ES |
dc.description.abstract | Els infants i adolescents residents en Centres Residencials d’Acció Educativa (CRAE) són un col·lectiu amb un elevat risc de fracàs escolar. La seva inclusió a l’escola és un repte per a les institucions i professionals que se n’ocupen de la qual dependran, en gran mesura, les seves possibilitats de benestar, integració i participació social en el futur. En aquesta recerca hem analitzat els itineraris educatius i l’experiència escolar de tres infants residents a un CRAE per tal d’aprofundir en els processos d’inclusió i exclusió que es donen en el context escolar en relació a aquesta població. | ca_ES |
dc.description.abstract | Children and adolescents living in children’s homes are a group at high risk of school failure. Their inclusion in school is a challenge for care and educational institutions and professionals of which will depend, in large measure, their chances of well-being, and their social integration and participation in the future. In this study we have analyzed the educational pathways and the school experience of three children living in a residential care centre to deepen the processes of inclusion and exclusion that occur in the school context in relation to this population. | ca_ES |
dc.description.abstract | Los niños y adolescentes residentes en Centros Residenciales de Acción Educativa (CRAE) son un colectivo con un elevado riesgo de fracaso escolar. Su inclusión en la escuela es un reto para las instituciones y profesionales que se ocupan de ellos de la que dependerán, en gran medida, sus posibilidades de bienestar, integración y participación social en el futuro. En esta investigación hemos analizado los itinerarios educativos y la experiencia escolar de tres menores residentes en un CRAE para profundizar en los procesos de inclusión y exclusión que se dan en el contexto escolar en relación a esta población. | ca_ES |
dc.format | application/pdf | |
dc.format.extent | 381 p. | ca_ES |
dc.language.iso | cat | ca_ES |
dc.rights | Tots els drets reservats | ca_ES |
dc.subject.other | Integració escolar | ca_ES |
dc.subject.other | Infants desfavorits -- Educació | ca_ES |
dc.subject.other | Infants -- Serveis socials | ca_ES |
dc.subject.other | Adolescents desfavorits | ca_ES |
dc.subject.other | Fracàs escolar | ca_ES |
dc.title | El centre residencial d’acció educativa va a l’escola. Anàlisi de l’experiència escolar de tres infants residents en un centre residencial d’acció educativa (CRAE). | ca_ES |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis | ca_ES |
dc.description.version | Director/a: Jordi Collet Sabé | |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/closedAccess | ca_ES |