Les tecnologies digitals en l'àmbit de l'educació física: descripció de la situació actual a la ciutat de Girona
Author
Other authors
Publication date
2016-01Abstract
La incorporació de les tecnologies digitals en la societat està produint un canvi en l’àmbit educatiu i, per tant, una transformació en l’enfocament pedagògic de l’educació. En aquesta transformació, els docents hi juguen un paper molt important i han d’estar preparats. De la mateixa manera, els mestres d’educació física també han d’atendre a aquestes necessitats socials. Per això, s’està creant el Projecte Interdepartamental de Competència Digital Docent per garantir la competència digital a tots els docents i la qualitat de la seva acció educativa.
En aquest sentit, l’objectiu del treball és descriure la situació actual de la competència digital docent que tenen els mestres d’educació física, en els centres d’educació primària de la ciutat de Girona, abans de la publicació del document. Un estudi descriptiu mitjançant enquestes per conèixer el nivell d’adquisició entorn les competències digitals instrumentals i metodològiques dels mestres en relació a la pròpia tasca. Els resultats pretenen determinar les competències digitals dels participants i acostar-se a la percepció que es té al voltant de la temàtica i de les dificultats d’introduir les tecnologies digitals a les sessions d’educació física.
The incorporation of digital technologies in the society is producing a change in the
educational environment and a transformation in the pedag
ogical approach of education.
In
this transformation, the teachers play a very important role and although they should
prepare
,
i
n the same way, the physical education teachers have to meet those social needs.
There for
creating the Interdepartamental Pro
ject of Digital Teachings Competency to ensure
digital skills for all teachers and the quality from their educational activities.
In this sense, the aim of this project is
to describe the current State of the digital teaching
competency from the physical e
ducation teachers, in primary schools of Girona, before the
document publication.
Descriptive
study through surveys
shows
the level of digital skills
acquisition around instrumental and methodological skills from the physical education 4
teachers. The
result
s permit
us to determine the digital skills from the participants and show
us the perception that has of digital technologies and the difficulties to introduce the digital
technologies in the physical education area.
Document Type
Project / Final year job or degree
Language
Catalan
Keywords
Societat de la informació
Tecnologia de la informació
Ensenyament -- Innovacions
Pages
66 p.
Note
Curs 2014-2015
This item appears in the following Collection(s)
Rights
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/