Show simple item record

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.authorPérez Muñoz, Laia
dc.date.accessioned2016-02-12T12:05:37Z
dc.date.available2016-02-12T12:05:37Z
dc.date.created2016-01
dc.date.issued2016-01
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/4428
dc.descriptionCurs 2015-2016ca_ES
dc.description.abstractL’objectiu d’aquest treball és analitzar el procés d’escolarització d’un infant amb Necessitats Educatives Especials. Per fer-ho, he realitzat el relat biogràfic del nen parant especial atenció al seu procés d’escolarització. Primerament, he realitzat un marc teòric on es defineix el terme d’escola inclusiva i s’explica l’atenció que es dóna als infants amb Necessitats Educatives Especials al nostre sistema educatiu. També he realitzat una breu explicació del Trastorn Generalitzat del Desenvolupament i el Trastorn de l’Espectre Autista, trastorns que presenta l’infant que és motiu d’estudi en aquest treball. Tot seguit, a través d’entrevistes a l’infant, a la seva mare i a alguns professionals de l’educació que l’han acompanyat en els seus anys d’escolarització; he realitzat un relat biogràfic del nen centrant-me en el seu procés d’escolarització i d’inclusió durant aquests anys. Finalment, he realitzat l’anàlisi del relat biogràfic i he extret conclusions.ca_ES
dc.description.abstractThe aim of this essay is to analyse a child`s schooling process who requires Special Educational Necessities. In order to achieve it I have followed the chid’s lifetime paying special attention to his schooling process. Firstly, I have made a theoretical framework where inclusive school term is defined and where also is described how our educational system looks after childs with Special Educational Necessities. On top, I have made a brief explaination of the Pervasive Developmental Disorder and the Autism Spectrum Disorder. Those disorders are in the child who is subject to study in this essay. Afterwards, using interviews with the child himself and his mother or some educational professionals who have accompanied him through his schooling years, I have made the child’s biographical story focusing in his schooling and inclusion process during the last years. Finally, I have made the biographical story analysis and I have drawm conclusions.ca_ES
dc.formatapplication/pdf
dc.format.extent113 p.ca_ES
dc.language.isocatca_ES
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonsca_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ca_ES
dc.subject.otherEducació inclusivaca_ES
dc.subject.otherEducació especialca_ES
dc.subject.otherAutismeca_ES
dc.subject.otherTrastorns del desenvolupamentca_ES
dc.titleAnàlisi del procés d'ecolarització d'un infant amb NEE a través d'un relat biogràficca_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca_ES
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_ES


Files in this item

 
 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint