Show simple item record

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Màster Universitari en Innovació en Didàctiques Específiques
dc.contributor.authorPrados Aparicio, Andrea
dc.date.accessioned2016-03-29T11:11:17Z
dc.date.available2016-03-29T11:11:17Z
dc.date.created2016-03
dc.date.issued2016-03
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/4457
dc.descriptionCurs 2015-2016ca_ES
dc.description.abstractEn aquesta investigació qualitativa s’ha fet una recerca sobre els efectes que desenvolupa la introducció del mètode d’investigació i modelització a nivell participatiu en un infant que presenta el trastorn de l’espectre autista. Per fer-ho s’ha treballat a partir d’un estudi de cas d’un infant en concret que està escolaritzat en un centre ordinari d’Arenys de Munt. Els instruments utilitzats al llarg del procés d’investigació han estat les entrevistes, les graelles d’observació, l’enregistrament de vídeos i l’anàlisi de documents. Això s’ha complementat amb una observació directa i participant al centre. Després d’haver desenvolupat la intervenció educativa en l’àrea del coneixement del medi natural amb la nova metodologia, s’ha realitzat un procés d’anàlisi de dades per tal de donar resposta a la pregunta d’investigació. Finalment, la conclusió d’aquest estudi és que el mètode d’investigació i modelització pot millorar la participació de l’infant si es té en compte diversos aspectes com són els interessos i les motivacions, l’autonomia personal de l’infant i la introducció de dinàmiques de treball cooperatiu per tal de millorar les habilitats comunicatives i les relacions socials.ca_ES
dc.description.abstractIn this qualitative investigation it has been made a research about the effects of the introduction of the method developed by research and modeling at participating in a child who has autism spectrum disorder. To do this, it has been worked through the case of a child schooled in an ordinary center of Arenys de Munt. The instruments used during the search process are interviews, observation schedules, video recording and the analysis of the documents. These were complemented by direct and participant observation in the school. Having developed the educational intervention in the area of science with the new methodology, has been made a process of analyzing data in order to answer the research question. Finally, the conclusion of this study is that the method developed by research and modeling can improve the participation of the child taking to account different aspects such as the interests and motivations, personal autonomy of the child and introducing dynamic cooperative work to improve communication skills and social relationships.ca_ES
dc.formatapplication/pdf
dc.format.extent122 p.ca_ES
dc.language.isocatca_ES
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonsca_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ca_ES
dc.subject.otherAutismeca_ES
dc.subject.otherEnsenyament -- Treball en equipca_ES
dc.titleEfectes que desenvolupa la introducció del mètode d'investigació i modelització a nivell participatiu en un infant que presenta el trastorn de l'aspecte autistaca_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisca_ES
dc.description.versionTutor/a: Jordi Martí Feixes i Gemma Riera Romero
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_ES


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint