Show simple item record

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Empresa i Comunicació
dc.contributor.authorDuart Abillar, Tània
dc.date.accessioned2016-12-01T13:53:08Z
dc.date.available2016-12-01T13:53:08Z
dc.date.created2016
dc.date.issued2016
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/4723
dc.descriptionCurs 2015-2016es
dc.description.abstractAquest treball té com a objectius principals descriure l’ús del canal online en la comercialització i distribució de les peces de vestir per part dels grans players del sector a Espanya alhora que copsar les noves formes de comunicar pròpies del canal: xarxes socials, blogs, etc. i l’eficàcia comunicativa dels mateixos. També comprovar si les principals empreses implicades aposten per aquest nou canal de comunicació o si, segueixen utilitzant la publicitat convencional com a base per realitzar les seves campanyes publicitàries.es
dc.formatapplication/pdf
dc.format.extent303 p.es
dc.language.isocates
dc.rightsTots els drets reservatses
dc.subject.otherModaes
dc.subject.otherPublicitates
dc.titleAnàlisi dels Nous Canals de Comunicació en Modaes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccesses


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint