Show simple item record

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.authorZaragoza i Marín, Alba
dc.date.accessioned2016-12-29T11:39:43Z
dc.date.available2016-12-29T11:39:43Z
dc.date.created2016-05
dc.date.issued2016-05
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/4747
dc.descriptionCurs 2015-2016es
dc.description.abstractL’educació emocional és una pràctica inclusiva dins l’escola que pretén ajudar a desenvolupar les competències emocionals. És un aprenentatge de vida que ajuda a conèixer les pròpies emocions i les dels altres, amb la intenció d’aconseguir regular-les per arribar a generar benestar. La investigació parteix de l’observació directa de diferents pràctiques educatives d’educació emocional en l’alumnat de primària. L’estudi fet a la Scuola-Città Pestalozzi té com a objectiu observar i conèixer de primera mà com es porta a terme l’educació socio-afectiva en una escola inclusiva. Les observacions recollides i analitzades fan possible afirmar que treballar l’educació emocional a l’aula afavoreix la convivència i el benestar del grup.es
dc.description.abstractThe emotional education is an inclusive practice in the school which expects helping to develop the emotional competences. It is a life learning that helps knowing the own emotions and other people ones in order to obtain a good regulation of them to get general well-being. The study starts from the direct observation of different educative practices in emotional education among pupils in the primary school. The study done at Scuola-Città Pestalozzi has as the main objective observing and knowing from first-hand information how the social and affective education is carried through in an inclusive school. The collected and analysed observations make possible affirming that working the emotional education in the classroom favours the cohabitation and the well-being in the group.es
dc.formatapplication/pdf
dc.format.extent119 p.es
dc.language.isocates
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonses
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/es
dc.subject.otherEmocionses
dc.subject.otherEducació emocionales
dc.subject.otherBenestares
dc.subject.otherEducació inclusivaes
dc.titleL’Educació emocional i afectiva com a eina per fomentar un bon clima d'aula i de relació a l'escola inclusivaes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint