Show simple item record

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.authorAyala Nevado, Laura
dc.date.accessioned2017-01-19T17:54:46Z
dc.date.available2017-01-19T17:54:46Z
dc.date.created2016-05
dc.date.issued2016-05
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/4818
dc.descriptionCurs 2015-2016es
dc.description.abstractA Personal Learning Environment (PLE) is defined as a set of tools, information resources, web connections and activities in which learners are allowed to create, to share ideas, to join groups and to publish content that will be available to the other users, who will use this material to increase their knowledge. In this collaborative learning, individuals are able to set their own learning objectives and to self-evaluate their learning process. This research project analyses how a Personal Learning Environment can help Primary English teachers to increase their knowledge. In particular, the study focuses on their participation in a PLE to fulfil their learning aims, to apply the acquired knowledge in their English lessons and to obtain positive results in their learning process.es
dc.description.abstractEl terme Entorn Personal d’Aprenentatge (PLE) es refereix a un conjunt d’eines digitals, fonts d’informació i pàgines web on els aprenents poden interactuar lliurement creant o compartint idees, formar part de diversos grups i publicar contingut que poden utilitzar els altres aprenents per augmentar el seu coneixement en determinats àmbits. A més, aquest aprenentatge col·laboratiu els permet determinar els seus propis objectius així com avaluar el seu ritme d’aprenentatge. Aquest treball pretén analitzar com un Entorn Personal d’Aprenentatge pot ajudar els mestres d’anglès de Primària a augmentar els seus coneixements sobre determinats aspectes de la seva tasca docent. En concret, es centra en les seves intervencions en un PLE per tal de complir els seus objectius, ser capaços d’aplicar a les aules el coneixement adquirit i obtenir bons resultats en el seu procés d’aprenentatge.es
dc.formatapplication/pdf
dc.format.extent54 p.es
dc.language.isoenges
dc.rightsTots els drets reservatses
dc.subject.otherAprenentatge -- Treball en equipes
dc.subject.otherRecursos electrònics en xarxaes
dc.titleHow a personal learning environment can help primary english teachers to increase their knowledgees
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint