Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.authorPagespetit Cunill, Eva
dc.date.accessioned2017-01-20T15:52:22Z
dc.date.available2017-01-20T15:52:22Z
dc.date.created2016-05-13
dc.date.issued2016-05-13
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/4824
dc.descriptionCurs 2015-2016es
dc.description.abstractEls nervis, la por i la inseguretat són sensacions i percepcions que apareixen força sovint dins l’aula. És una manera de viure l’escola que hauria de quedar minimitzada i substituïda per instants de felicitat, cooperació i aprenentatge. Aquest estudi busca trobar estratègies educatives beneficioses i perjudicials pel desenvolupament integral dels infants per tal de dissenyar un model pedagògic amb el qual els nens i nenes es puguin sentir valorats i integrats dins l’aula i, de forma més específica, dins l’assignatura d’Educació Física . A més, pretén posar èmfasi en l’àmbit psicològic mitjançant una investigació que examina la valoració personal dels alumnes i les alumnes en relació a com se senten quan fan EF i els motius que provoquen aquestes sensacions.es
dc.description.abstractThe nerves, fear and insecurity are sensations and perceptions that often appear in the classroom. It is a way to live school that should be minimized and replaced by moments of happiness, cooperation and learning. This study intends to find educational beneficial and harmful strategies for the child’s overall development in order to design an educational model in which children can feel valued and integrated into the classroom and, more specifically, in the classes of physical education. Besides, it also aims to highlight the psychological level through research that examines the personal assessment of pupils about how they feel when they do physical education and the reasons that cause these feelings.es
dc.formatapplication/pdf
dc.format.extent94 p.es
dc.language.isocates
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonses
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/es
dc.subject.otherEducació física per a infantses
dc.subject.otherInfants -- Aspectes psicològicses
dc.titleEstudi psicològic en el marc educatiu de primària en educació física a l’escola Guillem de Mont-rodones
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses


Fitxers en aquest element

 

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Comparteix a TwitterComparteix a LinkedinComparteix a FacebookComparteix a TelegramComparteix a WhatsappImprimeix