Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.authorMas Inocentes, Núria
dc.date.accessioned2017-01-20T16:26:48Z
dc.date.available2017-01-20T16:26:48Z
dc.date.created2016-05-13
dc.date.issued2016-05-13
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/4827
dc.descriptionCurs 2015-2016es
dc.description.abstractEl Treball Final de Grau que es presenta a continuació és un estudi de cas sobre un projecte que es desenvolupa a l’Escola el Roure Gros amb infants de cicle mitjà, en la qual els nens i les nenes aprenen amb una metodologia basada en projectes. Els principals objectius que persegueix són analitzar les característiques del projecte en qüestió i valorar la seva interdisciplinarietat, així com examinar el paper de les matemàtiques en el projecte. Per portar-lo a terme s’ha elaborat una recerca qualitativa a partir d’un anàlisi documental i una entrevista al mestre tutor. L’estudi en qüestió ha permès evidenciar que no es tracta d’un projecte interdisciplinari, sinó que s’ajusta més a un projecte multidisciplinari. Així mateix, les matemàtiques es relacionen de manera interdisciplinària amb les altres àrees esdevenint un procés significatiu i lògic per l’alumnat.es
dc.description.abstractThe final degree project presented here is a thorough study on a teaching program conducted in the “Escola el Roure Gros” where the eight to ten-year old students are taught in project methodology. The main objectives of this project are to analyse the program characteristics and assess its interdisciplinary as well as the role of mathematics in the overall of the program. This project comprised a documentary analysis and an interview with the tutor which allowed to demonstrate that actually it is not a interdisciplinary but more a multidisciplinary program. Nonetheless, the subject of mathematics is found to relate in an interdisciplinary manner with other areas of teaching leading to a significant and logic process for the pupils.es
dc.formatapplication/pdf
dc.format.extent101 p.es
dc.language.isocates
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonses
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/es
dc.subject.otherInterdisciplinarietates
dc.subject.otherMetodologiaes
dc.subject.otherMatemàticaes
dc.titleAnàlisi de la interdisciplinarietat d’un projecte i la seva relació amb les matemàtiqueses
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses


Fitxers en aquest element

 

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Comparteix a TwitterComparteix a LinkedinComparteix a FacebookComparteix a TelegramComparteix a WhatsappImprimeix