Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.authorMaraver Pozo, María
dc.date.accessioned2017-01-20T16:41:50Z
dc.date.available2017-01-20T16:41:50Z
dc.date.created2016-05
dc.date.issued2016-05
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/4829
dc.descriptionCurs 2015-2016es
dc.description.abstractLes pràctiques educatives que promouen l’hàbit lector, a partir de tècniques d’animació a la lectura, i que treballen la comprensió lectora dels textos de manera significativa motiven als infants a llegir i a entendre allò que llegeixen. D’aquesta manera, els nens i nenes podran incloure les experiències lectores en els seus coneixements i vivències personals, i alhora ser lectors crítics. Per aquest motiu, en aquesta investigació s’estudia com es duen a terme les pràctiques educatives, des de l’escola i la família dels alumnes del poble de Gilena, per aconseguir la comprensió lectora i l’hàbit lector. Mitjançant diversos instruments de recollida de dades com qüestionaris, observacions i entrevistes es pot comprovar que les estratègies i pràctiques educatives actuals per a la lectura no són suficients per a l’adquisició de l’hàbit lector i la comprensió lectora. S’han de desenvolupar més propostes, elaborades per autors destacats del món educatiu, perquè la lectura és un procés llarg i complex. Segons l’entorn de l’infant, la competència lectora es pot aconseguir de manera més positiva o negativa.es
dc.description.abstractThe educational methods witch promote the reading habit, whose origin are techniques to encourage reading, and working texts reading comprehension significantly motivate children to read and understand what they read. This way, children may include reading experiences in their knowledge and personal experiences. For this reason, this research studies how to carry out educational methods, from school and families of Gilena, in order to get reading comprehension and reading habit. Through several data collection such as questionnaires, observation and interviews, it can be verified that current educational strategies and methods to the lecture are not enough to acquire reading habit and reading comprehension. It is necessary developing improvement proposals, whose are elaborated by educational world authors, since the lecture is a long and complex process. Depending on the children context, reading skills can be achieved more positively or negatively.es
dc.formatapplication/pdf
dc.format.extent115 p.es
dc.language.isocates
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonses
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/es
dc.subject.otherLectura, Gust per laes
dc.subject.otherLectura -- Comprensióes
dc.subject.otherFamília i escolaes
dc.subject.otherLectura -- Animacióes
dc.titleFamília i escola : eixos vertebradors en la creació de lectors estudi de cas del C.E.I.P. Maestro Juan Corraleses
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses


Fitxers en aquest element

 

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Comparteix a TwitterComparteix a LinkedinComparteix a FacebookComparteix a TelegramComparteix a WhatsappImprimeix