Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.authorDarné Duque, Irma
dc.date.accessioned2017-01-20T16:57:31Z
dc.date.available2017-01-20T16:57:31Z
dc.date.created2016-05-13
dc.date.issued2016-05-16
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/4830
dc.descriptionCurs 2015-2016es
dc.description.abstractAquest treball d'investigació pretén comprovar si incidint específicament en els fets numèrics bàsics de descompondre el nombre 5 i el nombre 10 a través del joc millora el càlcul mental, evoluciona el tipus d'estratègies additives utilitzades pels infants de 1r de primària de l'Escola Vedruna de Ripoll i s'avança cap al coneixement matemàtic formal. Per aconseguir aquest propòsit, s'han identificat i analitzat els coneixements dels infants en relació a la descomposició del 5 i el 10 i les estratègies emprades a l'hora de resoldre operacions additives. L'anàlisi s'ha dut a terme a partir d'una prova inicial que s'ha tornat a passar després d'haver dissenyat i aplicat una seqüència didàctica basada en jocs per observar i analitzar l'evolució dels aprenentatges adquirits per part dels infants.es
dc.description.abstractThis research study is expected to verify whether focusing on the basic numeric facts of part-whole relationships using the 5 and 10 through games improves the mental calculation, develops the addition strategies used by first grade students of the Ripoll's Escola Vedruna elementary school and helps them progress towards a formal mathematical knowledge. In order to achieve this objective, the children's part-whole relationship knowledge and their strategies when solving addition calculations have been identified and analysed. The analysis has been performed by using an initial test that students have to complete again after the design and the execution of a game based learning unit, in order to observe and analyse the acquired knowledge evolution.es
dc.formatapplication/pdf
dc.format.extent133 p.es
dc.language.isocates
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonses
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/es
dc.subject.otherMatemàtica recreativaes
dc.subject.otherCàlcul mentales
dc.titleEl Joc com a eina educativa en l’aprenentatge de fets numèrics bàsics per millorar el càlcul mental en una aula de primàriaes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses


Fitxers en aquest element

 

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Comparteix a TwitterComparteix a LinkedinComparteix a FacebookComparteix a TelegramComparteix a WhatsappImprimeix