Show simple item record

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.authorVergés Marcer, Marta
dc.date.accessioned2017-01-20T17:21:49Z
dc.date.available2017-01-20T17:21:49Z
dc.date.created2016-05-13
dc.date.issued2016-05-13
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/4834
dc.descriptionCurs 2015-2016es
dc.description.abstractL’objectiu d’aquest treball és aportar una visió general sobre com s’ensenya la pronunciació de l’anglès a l’escola “Les Pinediques”. Amb aquest propòsit, es comentaran i analitzaran aspectes metodològics, així com també aquells factors, idees i creences que podrien condicionar la tria de les metodologies i enfocaments de l’ensenyament en aquest camp.es
dc.description.abstractThe aim of this report is to give an overview of how English pronunciation is taught in “Les Pinediques” school. For this purpose, methodological aspects will be analysed and discussed, as well as the factors and beliefs that may condition the choice of the school methodologies and approaches in this field.es
dc.formatapplication/pdf
dc.format.extent49 p.es
dc.language.isoenges
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonses
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/es
dc.subject.otherAnglès -- Pronunciacióes
dc.titleAn Approach to how pronunciation is taught in “Les Pinediques” schooles
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint