Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Màster Universitari en Innovació en Didàctiques Específiques
dc.contributor.authorForcada Royo, Judith
dc.date.accessioned2017-01-24T19:13:21Z
dc.date.available2017-01-24T19:13:21Z
dc.date.created2016-09
dc.date.issued2016-09
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/4850
dc.descriptionCurs 2015-2016es
dc.description.abstractEl present estudi “L’impacte del treball d’activitats de matemàtiques i música de manera conjunta en escoles catalanes”, té com a finalitat conèixer quins han estat els efectes que ha provocat en diferents centres educatius la posada a la pràctica del Projecte Comènius Musicomàtics, és a dir, observar com afecta el dur a terme activitats interdisciplinàries de la música i les matemàtiques en escoles de primària catalanes. Les activitats es proposen en marc del projecte europeu EMP-M, tot i ser, algunes d’elles, activitats dissenyades pel grup de mestres catalans, Musicomàtics. La investigació pretén oferir una triple visió del projecte mitjançant entrevistes als diferents agents implicats: equip directiu, mestres i alumnes, per tal de conèixer quin és el seu paper i la seva percepció en l’esmentat projecte. Al mateix temps, s’analitza des del punt de vista educatiu quines són les possibilitats que ofereix aquest tipus d’ensenyament i quins canvis suposa a nivell de centre, de docència i de societat.es
dc.description.abstractThe present study "the impact of the work of mathematics and music together in Catalan schools", is to know what have been the effects it has caused in different educational centres the implementation in practice of the Musicomàtics Comènius Project, and therefore, to see how it affects the carry out interdisciplinary activities in music and mathematics in primary schools in Catalonia. The activities proposed in the framework of the European project EMP-M, although the activities designed, some of them, by the Catalan teachers, Musicomàtics. This research wants to show a triple vision of the project with interviews to the different agents involved: management team, teachers and pupils, in order to know which are their role and their perception in the mentioned project. At the same time, it analyse from the education point of view in order to know its possibilities in this type of teaching and which changes means at level of the centre, teaching and society.es
dc.formatapplication/pdf
dc.format.extent100 p.es
dc.language.isocates
dc.rightsTots els drets reservatses
dc.subject.otherMatemàtica -- Ensenyamentes
dc.subject.otherMúsica -- Ensenyamentes
dc.subject.otherInterdisciplinarietates
dc.titleL’impacte del treball d’activitats de matemàtiques i música de manera conjunta en escoles catalaneses
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesises
dc.description.versionDirector/a: Montserrat Prat Moratonas, Cristina González-Martín
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccesses


Ficheros en el ítem

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Compartir en TwitterCompartir en LinkedinCompartir en FacebookCompartir en TelegramCompartir en WhatsappImprimir