Anàlisi de la percepció de l’educació física en la secundària i l’evolució en el seu currículum
Autor/a
Otros/as autores/as
Fecha de publicación
2016-06-06Resumen
El present estudi s’emmarca en una recerca històrica sobre l’evolució que ha tingut l’educació física en la secundària. L’objectiu és conèixer els canvis que s’han produït en l’educació física a partir de la LGE (1970). A més, es vol conèixer les percepcions que es tenen dels mateixos professors de la matèria, dels propis alumnes i dels altres membres de la comunitat docent.
S’utilitza l’entrevista per conèixer les percepcions que tenen els diferents membres que intervenen en la comunitat docent (alumnes, professorat d’educació física i professorat d’altres matèries). A través de la intervenció, l’anàlisi realitzat determina que la matèria ha progressat considerablement des de la llei general d’educació (1970), tot i que encara falta molt camí perquè l’assignatura tingui el reconeixement i la importància que es mereix.
The present study is a historical research about physical education (P.E) evolution in high school. The aim is know the changes in the physical education from LGE (1970). In addition, know the perceptions of the P.E teachers, teachers other subjects and the students.
The interview is used for know the perceptions of all teaching community members (students, P.E teachers and teachers other subjects). The physical education has evolution considerably from general education law (1970), even though the P.E subject haven’t got the enough recognition and importance yet.
Tipo de documento
Trabajo fin de máster
Versión del documento
Director/a: Montse Martín Horcajo
Lengua
Catalán
Palabras clave
Educació física -- Educació secundària obligatòria
Ensenyament -- Dret i legislació
Páginas
48 p.
Nota
Curs 2015-2016
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Derechos
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/