Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes
dc.contributor.authorSantaella Oller, Xavier
dc.date.accessioned2017-01-26T17:09:52Z
dc.date.available2017-01-26T17:09:52Z
dc.date.created2016-06-10
dc.date.issued2016-06-10
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/4870
dc.descriptionCurs 2015-2016es
dc.description.abstractEs porta a terme un estudi comparatiu entre dues unitats didàctiques amb metodologies diferents aplicades a dos grups del Jaume Callís de Vic a l’àrea d’Educació Física. L’objectiu és comprovar la influència que té l’aprenentatge cooperatiu, seguint les consideracions metodològiques de la neuroeducació-física, en els alumnes. La mostra és de 22 alumnes per cada grup, per tant, 44 alumnes, a més de la Irene Pellicer, experta en neuroeducació-física. Es parteix de la hipòtesi que els alumnes del grup d’aprenentatge cooperatiu desenvolupen més i millors habilitats socials, competències emocionals i valors més alts en les emocions positives i més baixos en les negatives. Això propiciarà a obtenir millors notes acadèmiques en comparació amb l’altre grup. Es conclou que l’aprenentatge cooperatiu potencia les habilitats socials dels alumnes afavorint la millora de les seves competències emocionals, tot i que, no obtenen valors més alts en les emocions positives però si més baixos en les negatives. No obstant, si que obtenen millors notes acadèmiques que l’altre grup.es
dc.description.abstractIt carries out a comparative study between two teaching units using different methodologies applied to two groups of Vic James Callis in the subject of Physical Education. The aim is to check the influence of cooperative learning, following methodological considerations of physical neuroeducation in students. The sample is 22 students per group, so 44 students. Besides, Irene Pellicer, expert in physical-neuroeducation. The hypothesis is that the students in the group cooperative learning develop more and better social skills, emotional skills and values higher in positive emotions and lower in the negative. This will propitiate to better academic grades compared to the other group. The conclusions are that cooperative learning promotes social skills by encouraging students improve their emotional skills. However they not obtain higher values in positive emotions but lower in the negative. Finally, they obtain better academic grades than the other group.es
dc.formatapplication/pdf
dc.format.extent203 p.es
dc.language.isocates
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonses
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/es
dc.subject.otherAprenentatge -- Treball en equipes
dc.subject.otherTreball en equipes
dc.subject.otherEducació físicaes
dc.titleAnàlisi de la influència als alumnes de l’aplicació d’una unitat didàctica d’aprenentatge cooperatiu amb les consideracions de la neuroeducació-física a l’educació secundàriaes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesises
dc.description.versionDirector/a: Eduard Comerma Torras
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses


Fitxers en aquest element

 

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Comparteix a TwitterComparteix a LinkedinComparteix a FacebookComparteix a TelegramComparteix a WhatsappImprimeix