dc.contributor | Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes | |
dc.contributor | Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes | |
dc.contributor.author | Rodríguez i Ruano, David | |
dc.date.accessioned | 2017-01-26T17:38:06Z | |
dc.date.available | 2017-01-26T17:38:06Z | |
dc.date.created | 2016-06-10 | |
dc.date.issued | 2016-06-10 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10854/4872 | |
dc.description | Curs 2015-2016 | es |
dc.description.abstract | Aquest estudi es centra en la detecció de si el Model d’Educació Esportiva i
l’aprenentatge cooperatiu generen motivació en l’alumnat i l’anàlisi de quins són els
factors d’aquestes dues estratègies didàctiques que generen motivació en els alumnes.
La mostra són tres classes de segon d’ESO d’un institut públic. En l’estudi es dissenya
i es porta a terme una Unitat Didàctica de bàsquet basada en el Model d’Educació
Esportiva i en l’aprenentatge cooperatiu per detectar si aquestes dues estratègies
generen motivació en els alumnes en les classes d’Educació Física i per analitzar quins
són els factors que generen aquesta motivació. Per realitzar l’estudi s’han utilitzat
diversos instruments de recollida de dades com són dos qüestionaris i un diari de camp.
Els resultats mostren que les dues estratègies generen motivació en els alumnes i els
factors que la generen són aprendre, jugar i competir. | es |
dc.description.abstract | This study focuses on the detection if the sport educational model and cooperative
learning generate motivation in students and the analysis of what are the factors of these
two teaching strategies that generate motivation in students. The samples are three
classes of secondary school of a public high school. In this study we designed and
carried out an educational unit of basketball based on an educational sport model and a
cooperative learning to detect if these two strategies generate motivation in students at
Physical Education classes, and to analyse what are the factors that generate this
motivation. In this study we have used different instruments like two questionnaires and
a field diary. The results show that these two strategies, which we have been working
through, create personal motivation in student, and that the elements that create this
incentive are learning, play and competitions. | es |
dc.format | application/pdf | |
dc.format.extent | 54 p. | es |
dc.language.iso | cat | es |
dc.rights | Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons | es |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ | es |
dc.subject.other | Educació física | es |
dc.subject.other | Treball en equip | es |
dc.subject.other | Ensenyament secundari | es |
dc.title | Influència de l’aprenentatge cooperatiu i el Model d’Educació Esportiva en la motivació dels alumnes a les classes d’Educació Física | es |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis | es |
dc.description.version | Director/a: Joan Arumí | |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/openAccess | es |