Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Departament de Pedagogia
dc.contributor.authorBeneyto Seoane, Mar
dc.contributor.authorCollet, Jordi (Collet i Sabé)
dc.date.accessioned2017-01-27T08:54:03Z
dc.date.available2017-01-27T08:54:03Z
dc.date.created2016
dc.date.issued2016
dc.identifier.citationBeneyto, M., Collet J. (2016). Las relaciones digitales entre familias y escuela: análisis y propuestas. @tic. revista d'innovació educativa., 16, 1-9.es
dc.identifier.issn1989-3477
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/4875
dc.description.abstractLa investigación exploratoria analiza las relaciones digitales entre docentes y familias en diez centros educativos de las provincias de Barcelona y Girona. La investigación recoge y analiza las diferentes herramientas digitales a través del análisis de documentos y de entrevistas semiestructuradas. El estudio muestra que la introducción de las TIC no ha conllevado cambios sustanciales ni en el qué ni en el cómo de las prácticas y las relaciones entre familias y docentes. Finalmente, partiendo de dicho análisis, se plantean pistas y propuestas de mejora en las actuales relaciones digitales entre docentes y familias.es
dc.description.abstractLa investigació exploratòria analitza les relacions digitals entre docents i famílies en deu centres educatius de l’àrea de Barcelona i Girona. La investigació recull i analitza les diferents eines digitals a través de l’anàlisi de documents i d’entrevistes semiestructurades. Principalment, l’estudi mostra que la introducció de les TIC no ha aportat canvis substancials ni en el què ni en el com de les pràctiques i les relacions entre famílies i docents. Finalment, partint d’aquest anàlisis, es plantegen pistes i propostes de millora en les actuals relacions digitals entre docents i famílies.es
dc.description.abstractThe pilot research shown in this paper analyses the current family - school (digital) relationships in ten different schools in Barcelona and Girona provincial areas. It collects and analyses the kind of digital tools used by teachers in order to communicate and connect with families. The research shows that ICT school introduction has not involved substantial changes in family - school relationship practices, goals or mechanisms. Finally, based on learning from the research, the paper proposes some suggestions in order to improve current family-school relationship through innovation in school digital tools.es
dc.formatapplication/pdf
dc.format.extent9 p.es
dc.language.isospaes
dc.publisherUniversitat de Valenciaes
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonses
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/es
dc.subject.otherTecnologia de la informacióes
dc.subject.otherFamília i escolaes
dc.subject.otherEducació -- Participació dels pareses
dc.titleLas relaciones digitales entre familias y escuela: análisis y propuestases
dc.title.alternativeFamily-teachers relationships through digital tools: analyses and proposalses
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlees
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.7203/attic.16.6894
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses
dc.type.versioninfo:eu-repo/publishedVersiones
dc.indexacioIndexat a CARHUS+es


Fitxers en aquest element

 

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Comparteix a TwitterComparteix a LinkedinComparteix a FacebookComparteix a TelegramComparteix a WhatsappImprimeix