L’escola rural en els plans de formació inicial dels estudis de mestre a les universitats catalanes. Vint anys del Grup Interuniversitari d’Escola Rural (GIER)
Other authors
Publication date
2016Alternative title
The rural school in the initial training plans of teacher education in the Catalan universities. Twenty years of the Rural School Interuniversity Group
ISSN
1695-5641
2013-9594
Abstract
Aquest article pretén donar a conèixer al Grup Interuniversitari d’Escola Rural (GIER), un equip de professors i professores de totes les universitats catalanes, format fa més de vint anys. El GIER vetlla per la presència de l’escola rural en els plans d’estudi de les respectives facultats i, per fer-ho, a part de les Jornades d’Escola Rural per a estudiants de mestre que s’organitzen cada any de manera col·laborativa, es duen a terme altres activitats més puntuals. L’article exposa l’impacte i la repercussió de totes aquestes activitats en els plans de formació de cada universitat participant.
This paper seeks to present the Rural School Interuniversity Group (GIER, in Catalan), a team of teachers from all the Catalan universities, formed over the course of twenty years. GIER ensures the presence of the rural school in the curricula of the respective faculties. In order to do so, it collaboratively organizes an annual conference on the rural school for university students in addition to carrying out other specific activities.
Document Type
Article
Language
Catalan
Keywords
Escola rural
Professors -- Formació
Pages
13 p.
Publisher
Societat Catalana de Pedagogia
Citation
Bernard-Cavero, Olga, Soldevila-Roig, Jordi, Boix-Tomàs, Roser, Burgarolas-Criach, Imma, Domingo-Peñafiel, Laura, González-Monfort, Neus, Payaró-Pagès, Miquel, Miret-Ferrer, M. Antònia, Marquilles-Figueres, Pietat, Torres-Sabaté, Conxa, Fuguet-Busquets Joan.. (2016). L'Escola rural en els plans de formació inicial dels estudis de mestre a les universitats catalanes. Vint anys del Grup Interuniversitari d'Escola Rural (GIER). Revista catalana de Pedagogia, 10, 163-175.
This item appears in the following Collection(s)
- Articles [1395]
Rights
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/