Instrument per a la mesura de les actituds del professorat envers les pràctiques inclusives
Otros/as autores/as
Fecha de publicación
2008ISSN
1138-4336
Resumen
Aquest article neix fruit d’una de les línies de recerca en la qual estem treballant des del GRAD (Grup de
Recerca sobre l’Atenció a la Diversitat) de la Universitat de Vic. Es tracta d’una línia centrada en la importància que
té per als processos d’inclusió educativa la variable psicològica de les actituds de les persones que els han de portar a
terme. L’article que us presentem se centra concretament en la mesura d’aquestes actituds, incloent un instrument i
tots els passos seguits per elaborar-lo. Pensem que aquest instrument pot ser d’utilitat per als professionals del món
de l’educació amb la finalitat de fer una radiografia de la situació dels centres educatius, veure si s’ha modificat al
llarg del temps, detectar necessitats de formació, etc.
Tipo de documento
Artículo
Lengua
Catalán
Palabras clave
Educació inclusiva
Educació secundària obligatòria
Páginas
11 p.
Publicado por
Eumo
Citación
Comas, Manel Dionís, Soldevila Jesús.. (2008). Instrument per a la mesura de les actituds del professorat vers les pràctiques inclusives. Suports' Revista Catalana d'Educació Inclusiva., 12(2), 118-128.
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
- Articles [1389]
Derechos
Tots els drets reservats
(c) Universitat de Vic