Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Empresa i Comunicació
dc.contributor.authorTorrente Ribé, Elisenda
dc.date.accessioned2017-09-13T16:55:32Z
dc.date.available2017-09-13T16:55:32Z
dc.date.created2017
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/5096
dc.descriptionCurs 2016-2017es
dc.description.abstractLa publicitat i els mitjans de comunicació determinen, en gran mesura, molts dels comportaments de l’actual societat contemporània. Ambdós eines comunicatives tenen un gran poder d’influència a l’hora de mostrar certes conductes, actituds i estils de vida que, a causa de la seva perpetuació, acaben transformant-se en prejudicis i estereotips. Així doncs, publicitat i mitjans es converteixen en difusors i constructors de l’imaginari col·lectiu mitjançant la reproducció d’imatges vinculades a la discriminació ètnica, cultural, sexual i de gènere. Davant d’aquesta situació, és necessari educar i conscienciar a les noves generacions sobre la necessitat de vetllar per a la igualtat social en l’àmbit de la comunicació. En aquest treball de fi de grau es proposa la creació d’un taller de sensibilització publicitària amb l’objectiu de generar coneixement i opinió crítica a estudiants universitaris en relació a la representació i participació de la diversitat en la publicitat.es
dc.description.abstractThe advertising and the media determine, largely, many of the behaviours of the current contemporary society. Both communicative tools have a big power of influence at the time of showing some behaviours, attitudes and lifestyles that, because of his perpetuation, finish transforming in prejudices and stereotypes. In this way, advertising and media turn into diffusers and constructors of the collective imagination by means of the reproduction of images link to the ethnic, cultural, sexual and gender discrimination. In front of this situation, is necessary to educate and make aware of the new generations of the need of defending the social equality in the communication sphere. This final project of degree proposes the creation of a workshop about advertising sensitivity with the aim to generate knowledge and critical opinion into university students, in relation to the representation and participation of the diversity in the advertising.es
dc.formatapplication/pdf
dc.format.extent87 p.es
dc.language.isocates
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonses
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/es
dc.subject.otherPublicitates
dc.subject.otherMitjans de comunicació de massaes
dc.subject.otherDiscriminació raciales
dc.subject.otherDiscriminació sexuales
dc.titleMirades cap a la diversitates
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses


Fitxers en aquest element

 

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Comparteix a TwitterComparteix a LinkedinComparteix a FacebookComparteix a TelegramComparteix a WhatsappImprimeix