L'Assetjament escolar a través de les teràpies assistides amb animals
Autor/a
Otros/as autores/as
Fecha de publicación
2017-05Resumen
Aquest treball de recerca pretén investigar la principal problemàtica que trobem actualment a les aules i centres educatius, l’assetjament escolar. L’objectiu és conèixer com les Teràpies Assistides amb Animals, poden contribuir en aquest procés positivament, ja sigui com a teràpia individual per a millorar aspectes personals d’individus que ho necessiten o com a teràpia grupal per a la prevenció d’aquest assetjament. Aquesta investigació s’ha realitzat des de diferents punts de vista: des del centre escolar, des dels professors d’Educació Física, des de l’alumnat i des de dos centres que treballen amb la intervenció dels animals. L’objectiu és trobar una interrelació entre tots aquests i veure una alternativa diferent per a treballar aquests casos.
This final degree Project aims to investigate the main problems that are currently found in classrooms and schools, like is bullying. The objective is to know how Animal Assisted Therapy can contribute positively in this process, either as individual therapy to improve the personal aspects of those who need it or as group therapy for the prevention of bullying. This research has been realised from different points of view: from the school, from the physical education teachers, from students and from two centres that work with the support of animals. The aim is to find a connection between these points of view and come up with an alternative to work these cases.
Tipo de documento
Proyecto / Trabajo fin de carrera o de grado
Lengua
Catalán
Palabras clave
Assetjament escolar
Páginas
71 p.
Nota
Curs 2016-2017
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Derechos
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/