dc.contributor | Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes | |
dc.contributor.author | Fernández Pagès, Anna | |
dc.date.accessioned | 2017-09-18T17:21:17Z | |
dc.date.available | 2017-09-18T17:21:17Z | |
dc.date.created | 2017-05 | |
dc.date.issued | 2017-05 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10854/5121 | |
dc.description | Curs 2016-2017 | es |
dc.format | application/pdf | |
dc.format.extent | 107 p. | es |
dc.language.iso | cat | es |
dc.rights | Tots els drets reservats | es |
dc.subject.other | Música -- Aspectes psicològics | es |
dc.subject.other | Educació primària | es |
dc.title | La metodologia del projecte Tàndem a l'Escola Poblenou | es |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | es |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/openAccess | es |