Show simple item record

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.authorRicart i Picamal, Elisabet
dc.date.accessioned2017-09-19T17:07:03Z
dc.date.available2017-09-19T17:07:03Z
dc.date.created2017-05
dc.date.issued2017-05
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/5126
dc.descriptionCurs 2016-2017es
dc.description.abstractActualment constatem com les escoles han de portar a terme processos d’inclusió per poder fer front a la gran diversitat que hi ha a la nostra societat. Aquest treball se centra en una investigació realitzada a partir de tres objectius diferents relacionats amb la inclusió d’infants a l’àrea d’Educació Física en l’etapa de l’Educació Primària. Per això, en primer lloc pretenem conèixer la informació que tenen diverses persones envers diferents conceptes relacionats amb la diversitat funcional i que fan referència al marc teòric del treball. Aquestes persones són cinc professionals del món de l’educació i específicament de l’àmbit de l’Educació Física. Tot seguit, es descriuen i valoren els possibles recursos humans que poden haver-hi a les classes d’Educació Física per tal de fer front a la diversitat funcional i, per últim, es mostren i s’analitzen les diverses opinions i experiències personals de les persones que han participat en el procés d’investigació.es
dc.description.abstractNowadays, it is established that schools should carry out processes of inclusion in order to cope with the great diversity that exists in our society. This work consists on an investigation based on three different objectives. Both related to the inclusion of children in the class of Physical Education at the stage of Primary Education. First of all, we want to know the knowledge they some professionals have toward different concepts related to the functional diversity. Especially, we have interviewed five experts from the educational world, specialized in the field of Physical Education. This it is studied and developed in the theory part. Afterwards, we describe and value the possible human resources that could be in the Physical Education class in order to deal with the functional diversity. Finally, we expose and analyse the different opinions and personal experiences from the professionals that have taken part in the investigation.es
dc.formatapplication/pdf
dc.format.extent82 p.es
dc.language.isocates
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonses
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/es
dc.subject.otherEducació inclusivaes
dc.subject.otherEducació primàriaes
dc.subject.otherEsportses
dc.subject.otherExercicies
dc.titleLa diversitat funcional a l’àrea d’educació física durant l’etapa d’educació primàriaes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint