Show simple item record

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.authorCrespi i Juncà, Txell
dc.date.accessioned2017-11-21T18:30:02Z
dc.date.available2017-11-21T18:30:02Z
dc.date.created2017-05
dc.date.issued2017-05
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/5273
dc.descriptionCurs 2016-2017es
dc.description.abstractLa finalitat d’aquest treball és veure com són els esquemes mentals dels alumnes en els diversos cicles de Primària sobre el sistema nerviós. Aquesta investigació es realitza mitjançant un qüestionari en què els alumnes han de plasmar les seves idees intuïtives sobre el tema sigui dibuixant o fent una explicació del funcionament. Així doncs, en els resultats podem veure l’evolució dels models mentals dels alumnes al llarg de la Primària i podem identificar en quins aspectes cal fer-hi més èmfasi. En tots els cicles hi ha la presència de les mateixes entitats tot i que segons el temari que es fa a cada cicle es distingeixen diverses parts dins el sistema nerviós. Els nervis que hi ha al cos, no és un aspecte que tenen clar els infants i per tant, s’hauria de modelitzar en les pròximes intervencions. En conclusió, l’estudi mostra com la idea de sistema nerviós no és del tot clara en els tres cicles de Primària, ja que no es treballa en profunditat fins a finals de 6è.es
dc.description.abstractThe purpose of this project is to observe the mental scheme of children from different cycles in a Primary School, in order to know about the Nervous System. This research is done through a questionnaire in which students have to express their intuitive ideas either drawing or explaining its function. Therefore, in the results, we can see the evolution of mental schemes of the students throughout the Primary School and we can identify which aspects need more emphasis. In all courses, there are presences of the same entities, but depending on the syllabus that is done in each cycle, we can differentiate various parts of the nervous system. The nerves are one aspect that it is not clearly understood by the students, and for this reason it should be modeled in the next interventions. In conclusion, this project shows how the idea of the nervous system is not clear in the three courses of Primary, because they do not work deeply with this topic until they are in the sixth grade.es
dc.formatapplication/pdf
dc.format.extent50 p.es
dc.language.isocates
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonses
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/es
dc.subject.otherSistema nervióses
dc.subject.otherAptitudes
dc.subject.otherEsquemes (Psicologia)es
dc.subject.otherCognicióes
dc.titleAnàlisi de les idees prèvies dels alumnes d'Educació Primària sobre la funció de relació de l'ésser humàes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint