Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes
dc.contributor.authorArtigas Masclans, Arnau
dc.date.accessioned2018-04-16T09:34:30Z
dc.date.available2018-04-16T09:34:30Z
dc.date.created2017-06
dc.date.issued2017-06
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/5393
dc.descriptionCurs 2016-2017
dc.description.abstractEn aquesta recerca s'investiga la possibilitat de minimitzar riscos, en aquest cas vinculats al factor emocional, de les adolescents de 3r d'ESO de Caldes de Montbui a través d'ocupar el seu temps no lectiu realitzant activitat i/o exercici físic o alguna activitat del seu interès. En una primera fase del procés es duu a treme una enquesta que procura poder fer una fotografia de les joves de 3r d'ESO de Caldes de Montbui. En aquesta s'observa si realitzen activitat física fora de l'horari lectiu de manera setmanal. Gràcies a l'estudi, doncs, es pot identificar a les joves que fan o no activitat física fora de l'horari lectiu de manera setmanal i els motius pels quals els porta a fer-ne o no. Tanmateix permet fer una fotografia de l'estat emocional d'aquestes alumnes a partir d'uns criteris concrets. Un cop extreta aquesta fotografia, la recerca i extracció de dades ha permès vincular i relacionar diferents variables quantitatives i qualitatives en tant a veure si hi ha una significació entre l'estat emocional de les joves i si fan activitat física fora de l'horari lectiu de manera setmanal. Finalitzada aquesta fase i vistos els resultats obtinguts, es formalitza una proposta de treball per tal de, més enllà de fomentar l'activitat física de les adolescents fora de l'horari lectiu, procurar ocupar a les joves en qualsevol tipologia d'activitat per tal de millorar aquest factor emocional. En aquesta recerca la lectora podrà veure els resultats i conclusions extretes de la primera fase i les línies d'actuació de la segona, però no els resultats de la proposta de treball ja que és un procés i estudi a llarg termini. Així doncs, malgrat que el Treball Final de Màster conclogui amb els resultats d'aquesta fase inicial, hi ha la intenció de poder seguir estudiant i investigant en tant a aquesta recerca en un futur pròxim per poder aportar un pla de treball a nivell local i contribuir a la minimització de riscos en aquest aspecte emocional de les joves adolescents de Caldes de Montbui.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent82 p.es
dc.language.isocates
dc.rightsTots els drets reservatses
dc.subject.otherAdolescènciaes
dc.subject.otherJoves -- Esbarjoes
dc.subject.otherEsportses
dc.subject.otherEmocions en els adolescentses
dc.titleDe l'ocupació del temps lliure a l'estabilitat emocional en l'etapa de l'adolescènciaes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesises
dc.description.versionTutor/a: Josep Castillo Adrián
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccesses


Ficheros en el ítem

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Compartir en TwitterCompartir en LinkedinCompartir en FacebookCompartir en TelegramCompartir en WhatsappImprimir