Show simple item record

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes
dc.contributor.authorPalaudarias i Alarcón, Ferran
dc.date.accessioned2018-04-17T16:17:02Z
dc.date.available2018-04-17T16:17:02Z
dc.date.created2017-06
dc.date.issued2017-06
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/5402
dc.descriptionCurs 2016-2017
dc.description.abstractCada cop més, s’estan fent estudis sobre la incorporació de les Tecnologies de la Informació i la Comunicació (TIC) en el món de l’educació degut als canvis socials que aquestes comporten. Els objectius més rellevants d’aquest estudi són descriure les possibilitats d’accés a aquestes tecnologies dels alumnes de 1r d’ESO de l’Institut Lauro, analitzar les percepcions sobre les TIC que tenen els professors d’Educació Física del mateix centre i elaborar un DAFO a partir de les dades aportades amb la investigació. La metodologia utilitzada és qualitativa i l’instrument de recollida de dades consisteix en dos qüestionaris, un per a l’alumnat i un altre per al professorat; amb una mostra de 113 alumnes de 1r d’ESO i 8 professors d’Educació Física. Un cop analitzats els resultats, les conclusions principals indiquen que tots els alumnes tenen algun tipus de dispositiu TIC a casa, gairebé tots hi tenen també un ordinador portàtil i la gran majoria tenen un smartphone propi, però més de la meitat creu que no utilitzaria aquests dispositius a les classes d’Educació Física. El professorat creu que l’Institut Lauro no està suficientment preparat per a cobrir les necessitats educatives pel que fa a les TIC i la majoria de professors i professores creuen que no estan prou formats per a incorporar les TIC a les classes d’Educació Física.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent93 p.es
dc.language.isocates
dc.rightsTots els drets reservatses
dc.subject.otherTecnologia de la informació -- Educació secundàriaes
dc.subject.otherEducació físicaes
dc.titleEstudi de les pràctiques digitals potencials al 1r curs d'ESO de l'Institut Lauroes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesises
dc.description.versionTutor/a: Gil Pla
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccesses


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint