dc.contributor | Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes | |
dc.contributor | Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes | |
dc.contributor.author | Palaudarias i Alarcón, Ferran | |
dc.date.accessioned | 2018-04-17T16:17:02Z | |
dc.date.available | 2018-04-17T16:17:02Z | |
dc.date.created | 2017-06 | |
dc.date.issued | 2017-06 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10854/5402 | |
dc.description | Curs 2016-2017 | |
dc.description.abstract | Cada cop més, s’estan fent estudis sobre la incorporació de les Tecnologies de la Informació i la Comunicació (TIC) en el món de l’educació degut als canvis socials que aquestes comporten. Els objectius més rellevants d’aquest estudi són descriure les possibilitats d’accés a aquestes tecnologies dels alumnes de 1r d’ESO de l’Institut Lauro, analitzar les percepcions sobre les TIC que tenen els professors d’Educació Física del mateix centre i elaborar un DAFO a partir de les dades aportades amb la investigació. La metodologia utilitzada és qualitativa i l’instrument de recollida de dades consisteix en dos qüestionaris, un per a l’alumnat i un altre per al professorat; amb una mostra de 113 alumnes de 1r d’ESO i 8 professors d’Educació Física. Un cop analitzats els resultats, les conclusions principals indiquen que tots els alumnes tenen algun tipus de dispositiu TIC a casa, gairebé tots hi tenen també un ordinador portàtil i la gran majoria tenen un smartphone propi, però més de la meitat creu que no utilitzaria aquests dispositius a les classes d’Educació Física. El professorat creu que l’Institut Lauro no està suficientment preparat per a cobrir les necessitats educatives pel que fa a les TIC i la majoria de professors i professores creuen que no estan prou formats per a incorporar les TIC a les classes d’Educació Física. | es |
dc.format | application/pdf | es |
dc.format.extent | 93 p. | es |
dc.language.iso | cat | es |
dc.rights | Tots els drets reservats | es |
dc.subject.other | Tecnologia de la informació -- Educació secundària | es |
dc.subject.other | Educació física | es |
dc.title | Estudi de les pràctiques digitals potencials al 1r curs d'ESO de l'Institut Lauro | es |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis | es |
dc.description.version | Tutor/a: Gil Pla | |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/closedAccess | es |