Show simple item record

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.authorCanals Páez, Anna
dc.date.accessioned2018-07-30T10:09:56Z
dc.date.available2018-07-30T10:09:56Z
dc.date.created2018-05
dc.date.issued2018-05
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/5537
dc.descriptionCurs 2017-2018
dc.description.abstractEstratègies constructivistes per aprendre música en entorns escolars: l’aprenentatge entre iguals com a eina d’adquisició de coneixements i de socialització és el nom que acompanya el meu Treball Final de Grau. Amb aquesta recerca, he volgut investigar els canvis que ha sofert l’educació durant el pas del temps, comparant els tres models d’aprenentatge més influents que han tingut repercussió en la nostra educació: el conductisme, el cognitivisme i el constructivisme. En el document, parlarem amb insistència del darrer model esmentat anteriorment, endinsant-nos en els diferents pedagogs i les seves teories i, posteriorment, relacionant-lo amb l’educació musical a l’escola i l’aprenentatge entre iguals. A partir d’aquesta recerca, podrem veure la intervenció que vaig dur a terme a l’Escola Anselm Clavé, basant-me en la recerca dels beneficis de l’aprenentatge entre iguals i, finalment coneixerem les conclusions que en vam extreure.es
dc.description.abstractConstructivist strategies for learning music at school environments: learning among equals as a knowledge-acquiring and of socialization tool is how my Final Degree Thesis is referred to. The purpose of this research, is the will of investigating the changes which the education system has suffered over the years, comparing the three most influential models and with more repercussion of our education system: the behaviourism, the cognitivism and the constructivism. In this document, we will talk persistently about the latest mentioned model previously, studying thoroughly the several pedagogues and their theories and, subsequently, relating it with the musical education at school and the knowledge among equals. Based on this research, we will be able to see the intervention I performed at “Escola Anselm Clavé”, basing it in the research about the benefits of the knowledge among equals. Finally, we will find out the drawn conclusions.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent80 p.es
dc.language.isocates
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonses
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/es/es
dc.subject.otherMúsica -- Ensenyamentes
dc.subject.otherEducació inclusivaes
dc.subject.otherConstructivisme (Educació)es
dc.titleEstratègies constructivistes per aprendre música en entorns escolars: l’aprenentatge entre iguals com a eina d’adquisició de coneixements i de socialització.es
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/es/
Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint