English language assessment in pre-school education
Visualitza/Obre
Autor/a
Altres autors/es
Data de publicació
2018-05Resum
There has recently been a huge debate about the need to assess Young Language
Learners and there is also an active debate about the introduction of English in early
stages. Despite the fact that there are many controversial opinions on these topics, they
are very important in the current education systems, even more in Pre-school education.
This project aims to analyse teachers’ opinions and methods when assessing young
learners and for this reason, the concerns and beliefs of three Slovene and four Catalan
teachers about assessment will be analysed. The analysis will consider teachers’
answers to the interviews, as well as some observations carried out in different
preschools. The results of the study on different topics, such as teachers’ beliefs and
concerns, tools used for assessing Young Language Learners and the way that teachers
share assessment results with families will be discussed in this paper.
Recentment s'ha realitzat un gran debat sobre la necessitat d'avaluar els joves
aprenents de llengua i també hi ha un actiu debat sobre la introducció de l'anglès en les
primeres etapes. Malgrat que hi ha moltes opinions controvertides sobre aquests temes,
són molt importants en els sistemes educatius actuals, sobretot en l’etapa d’Educació
Infantil. Aquest projecte pretén analitzar les opinions i els mètodes que els mestres
utilitzen a l'hora d’avaluar els joves aprenents de llengua i, per aquest motiu,
s'analitzaran les inquietuds i creences de tres mestres eslovenes i quatre catalanes
sobre l’avaluació. L'anàlisi considerarà les respostes de les mestres a les entrevistes,
així com algunes observacions realitzades en diferents escoles i llars d’infants. Els
resultats de l'estudi sobre diferents temes com ara les creences i inquietuds dels
professors, les eines utilitzades per avaluar els joves aprenents de llengua i la forma en
què els mestres comparteixen els resultats de l’avaluació amb les famílies es tractaran
al llarg d’aquest document.
Tipus de document
Projecte/Treball fi de carrera o de grau
Llengua
Anglès
Paraules clau
Llenguatge i llengües -- Ensenyament
Llenguatge i llengües -- Adquisició
Anglès -- Educació primària
Pàgines
93 p.
Nota
Curs 2017-2018
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Drets
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/es/