dc.contributor | Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes | |
dc.contributor.author | López Vila, Carla | |
dc.date.accessioned | 2018-12-10T16:28:52Z | |
dc.date.available | 2018-12-10T16:28:52Z | |
dc.date.created | 2018-05 | |
dc.date.issued | 2018-05 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10854/5592 | |
dc.description | Curs 2017-2018 | |
dc.description.abstract | Nowadays a huge number of schools are introducing English as L2. Moreover, the relationship between play and children’s learning has been the focus of much recent research. So, this project’s aim is to observe how role-play influence children’s acquisition of a second language, and which strategies do they use to communicate. The study involves data collected from observing a specialist in English, as well as the ones I did interceding in this immersion. Moreover, recorded audios have been done and an interview to the English teachers has also been discussed and examined in order to corroborate this interpretative research. The results obtained clearly highlighted the relationship between role-play and children’s development of a second language, and how by providing an enriching environment we can significantly improve pupils’ communication competences and abilities. | es |
dc.description.abstract | Avui en dia, una gran varietat d’escoles estan introduint l’anglès com a una segona llengua. No obstant això, existeixen molts desafiaments, com ara el fet que els mestres necessiten introduir la llengua estrangera de tal manera que no afecti la primera. A més a més, la relació entre joc i l’aprenentatge dels infants ha set un focus d’investigació per a moltes recerques recents. Per tant, l’objectiu d’aquest treball és observar com el joc simbòlic influeix en l’adquisició d’una segona llengua en els infants, i com aquests, són capaços de buscar estratègies per comunicar-se. L’estudi inclou dades recollides a partir de l’observació d’una especialista en anglès, així com les extretes intercedint en aquesta immersió. A més, els àudios gravats, i la discussió i examinació de l’entrevista a l’especialista d’anglès han ajudat a corroborar aquesta investigació interpretativa. Els resultats obtinguts destaquen clarament la relació entre el joc simbòlic i el desenvolupament d’una segona llengua en els infants, i com oferint un entorn ric, podem millorar significativament les competències i habilitats comunicatives dels nens i les nenes. | es |
dc.format | application/pdf | es |
dc.format.extent | 56 p. | es |
dc.language.iso | eng | es |
dc.rights | Tots els drets reservats | es |
dc.subject.other | Llenguatge i llengües -- Adquisició | es |
dc.subject.other | Joc de rols (Psicologia) | es |
dc.subject.other | Educació infantil | es |
dc.title | How role-play affects pre-schoolers' second language acquisition: Communicative strategies in a P5 class in a school in Osona | es |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | es |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/openAccess | es |