Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.authorVila i Tañà, Íngrid
dc.date.accessioned2018-12-12T10:38:29Z
dc.date.available2018-12-12T10:38:29Z
dc.date.created2018-05
dc.date.issued2018-05
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/5595
dc.descriptionCurs 2017-2018
dc.description.abstractOver the past years, teaching English as a foreign language in young learners is increasing. The use of drama in education is gaining influence because it focuses on the child, therefore, educators use this method to effectively teach English to children. However, teachers may face some barriers that they need to overcome to promote a meaningful and real communication between the students and the teacher and hence, to become an effective teaching. The study is a participatory action research that discusses the challenges I face as an English teacher who wants to implement drama for the first time. The investigation was carried out in a Catalan school in a 5-year-old classroom. To gather the data I used video recordings, a diary, and a notebook that has led to identify some common barriers based on the four groups classified by Cantú and Martinez (2005) that integrates the rest of the barriers I faced.es
dc.description.abstractDurant els últims anys, l’ensenyament de l’anglès com una llengua estrangera als infants està augmentant. La utilització de la dramatització en educació està guanyant pes perquè està centrada en l’infant, per tant, els educadors utilitzen aquest mètode per ensenyar de manera eficaç als infants. Tot i això, els mestres s’enfronten a algunes barreres que han de superar per tal de promoure una comunicació significativa i real entre els alumnes i el mestre, i per tant, convertir-se en una ensenyança eficaç. L’estudi és una investigació experimental que presenta les barreres que jo m’enfronto com una mestra d’anglès que vol implementar el teatre a l’escola per primera vegada. La investigació es va dur a terme en una escola catalana en una classe de P5. Per tal d’analitzar les dades he utilitzat gravacions de vídeo, un diari de camp i un bloc de notes que m’han portat a identificar algunes barreres comunes basades en els quatre grups classificats per Cantú i Martínez (2005) que integren la resta de reptes viscuts.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent71 p.es
dc.language.isoenges
dc.rightsTots els drets reservatses
dc.subject.otherAnglès -- Ensenyamentes
dc.subject.otherLlengua segona -- Adquisicióes
dc.subject.otherEducació infantiles
dc.subject.otherTeatre en l'ensenyamentes
dc.titleBarriers in the beginning of teaching english using drama: an action research casees
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses


Ficheros en el ítem

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Compartir en TwitterCompartir en LinkedinCompartir en FacebookCompartir en TelegramCompartir en WhatsappImprimir