dc.contributor | Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes | |
dc.contributor.author | Raurell Bellavista, Dolors | |
dc.date.accessioned | 2018-12-12T12:12:35Z | |
dc.date.available | 2018-12-12T12:12:35Z | |
dc.date.created | 2018-05 | |
dc.date.issued | 2018-05 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10854/5598 | |
dc.description | Curs 2017-2018 | |
dc.description.abstract | Traditionally, English as a foreign language grammar has been taught in primary school
in a systematic and de-contextualized way, giving more importance to the form of the verbs than in
the uses. Consequently, there has been a debate discussing if grammar sessions were helpful to
improve children’s English proficiency and production skills (writing and speaking). This study
aims at emphasizing the benefits of grammar learning in primary stages while using creative writing
to practise it. Its objective is to examine if creative writing is a useful way to learn grammar with
contextualized and meaningful practices. The current research carries out three grammar sessions
working with poems in a 5th grade Catalan primary school to see previous and post evidence about
their present simple usage. The qualitative data collected helps to examine if creative writing can
help students to improve their present simple knowledge in a contextualized task. The results have
showed that focus on form sessions are necessary but writing is a good way to see children’s
improvement in language because they link the uses with the forms in order to write correctly. | es |
dc.description.abstract | Tradicionalment, l’ensenyament de gramàtica a l’escola primària es feia i es fa de manera
sistemàtica i descontextualitzada en les sessions d’anglès com a llengua estrangera. A més, es dóna
més importància a la forma dels verbs que als seus usos. Com a conseqüència, hi ha un debat que
discuteix si la gramàtica ajuda a millorar el nivell d’anglès dels infants i de les seves habilitats
lingüístiques (escriptura i parla). Aquesta recerca té l’objectiu de ressaltar els beneficis de
l’aprenentatge de gramàtica anglesa durant l’educació primària, fent servir l’escriptura creativa.
L’objectiu és examinar si l’escriptura creativa és una eina útil per aprendre gramàtica amb
pràctiques contextualitzades i significatives. L’estudi duu a terme tres sessions de gramàtica,
treballant amb poemes, amb els estudiants de 5è d’una escola primària catalana per tal d’observar
evidències prèvies i posteriors sobre l’ús del present simple. Les dades qualitatives que es recullen
ajuden a examinar si l’escriptura creativa ajuda els infants a millorar el seu coneixement sobre
present simple en una tasca contextualitzada. Els resultats mostren que les sessions focalitzades en
la forma del verb són necessàries però l’escriptura és una bona manera de veure les millores del
llenguatge perquè vinculen els usos amb les formes verbals per escriure de manera correcta. | es |
dc.format | application/pdf | es |
dc.format.extent | 36 p. | es |
dc.language.iso | eng | es |
dc.rights | Tots els drets reservats | es |
dc.subject.other | Escriptura -- Ensenyament | es |
dc.subject.other | Escriptura creativa -- Educació primària | es |
dc.subject.other | Llenguatge i llengües -- Gramàtiques | es |
dc.title | Creative writing: a tool to enhance the learning of present simple uses | es |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | es |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/openAccess | es |