Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.authorComas Molas, Alba
dc.date.accessioned2018-12-12T23:01:33Z
dc.date.available2018-12-12T23:01:33Z
dc.date.created2018-05-14
dc.date.issued2018-05-14
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/5607
dc.descriptionCurs 2017-2018es
dc.description.abstractIn the last few years the introduction of English as a Foreign Language (EFL) into Preschool Education has experienced an important growth, although it is not a compulsory language at this stage (3-6 years). One of the most challenging aspects of teaching EFL may be classroom management, particularly because it should be done in English. Taking the issues above into account, the present study has as its main objective to analyse the influence of teacher talk in classroom management in the EFL pre-school classroom. In order to carry out this case study under the interpretative paradigm, data has been collected from classroom observation, interviews to teachers, and also from a review of educational documents from the three Catalan schools. Data has been analysed according to Cullen’s (1998) and Inceçay’s (2010) classification of teacher talk features. The results of the study indicate that both obstructive and constructive features in teacher talk are used to manage the EFL Pre-school classroom.es
dc.description.abstractEn els últims anys, la introducció de l’anglès com a llengua estrangera (EFL) a l’etapa d’Educació Infantil, ha experimentat un important creixement tot i no ser llengua obligatòria en aquesta etapa (3-6 anys). Un dels reptes més desafiants de l’ensenyament de l’anglès podria ser la gestió de l’aula, particularment perquè cal que també sigui en anglès. Tenint en compte els aspectes comentats, aquest estudi té com a objectiu principal analitzar la influència del discurs del mestre en la gestió de les sessions d’anglès a l’aula d’Educació Infantil. Per tal de dur a terme aquest estudi de cas, subordinat al paradigma Interpretatiu, la informació s’ha obtingut a partir d’observacions de sessions d’anglès, d’entrevistes a les mestres i de l’anàlisi dels projectes educatius de centre de les tres escoles catalanes. Les dades obtingudes s’han analitzat segons les classificacions del discurs del mestre proposades per Cullen (1998) i Inceçay (2010). Els resultats obtinguts indiquen que tant les característiques constructives com les obstructives del discurs s’utilitzen per gestionar les sessions d’anglès a l’aula d’Educació Infantil.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent31 p.es
dc.language.isoenges
dc.rightsTots els drets reservatses
dc.subject.otherAnglès -- Educació infantiles
dc.titleThe impact of teacher in talk in EFL classroom managementes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccesses


Ficheros en el ítem

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Compartir en TwitterCompartir en LinkedinCompartir en FacebookCompartir en TelegramCompartir en WhatsappImprimir