Show simple item record

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Empresa i Comunicació
dc.contributor.authorCapdevila Pelejero, Mariona Rosa
dc.date.accessioned2019-01-16T15:00:32Z
dc.date.available2019-01-16T15:00:32Z
dc.date.created2018
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/5653
dc.descriptionCurs 2017-2018es
dc.description.abstractPere Vilamala i Soler està restaurant un edifici de l’any 977 per convertir-lo en un hostal de turisme rural. Aquesta és la raó principal d'aquest treball. El projecte de llançar aquest negoci al mercat. Aquest treball es centrarà en el llançament de la torre des de l’àmbit de la publicitat i les relacions públiques. S’establiran unes metes i estratègies per donar a conèixer el Puig, potenciar el seu valor afegit i aconseguir que el públic visiti la torre i que participi en els esdeveniments que s’hi faran. La Torre del Puig s’ambientarà seguint l’època coetània a la seva construcció, és a dir, l’època medieval. Tant la reconstrucció de l’edifici, com el mobiliari i la decoració seran coherents amb la temàtica original. Amb aquesta filosofia sobre l’aspecte físic de la torre i juntament amb les experiències medievals que s’oferiran als clients, seran un gran diferenciador pel que fa als negocis de turisme rural de la comarca d’Osona. Ja que cap dels existents s’acosta a aquesta filosofia de treballar. Els objectius marcats en aquest treball se centren a preparar la torre per a poder oferir les millors experiències i estades als clients, en posicionar el negoci tant a internet com físicament per a poder arribar al target adequat i anunciar l’esdeveniment d’inauguració de la torre del qual s’espera un gran impacte i ressò. I per últim, realitzar celebracions de dies especials, sopars temàtics i d’altres activitats per a convidar al públic a visitar la torre. L’objectiu principal és crear un valor afegit que marqui la diferència davant els competidors del sector i el més important és que aquest treball tingui una projecció de futur i es pugui tirar endavant amb el projecte real d’en Pere Vilamala.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent209 p.es
dc.language.isocates
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonses
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/es/es
dc.subject.otherTurisme rurales
dc.subject.otherCreativitat en els negocises
dc.subject.otherOsonaes
dc.titleLa Torre del Puig: projecte d'un Hostal de Turisme Rurales
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/es/
Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint