Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Empresa i Comunicació
dc.contributor.authorOrtega Asensio, Judit
dc.date.accessioned2019-02-04T13:29:29Z
dc.date.available2019-02-04T13:29:29Z
dc.date.created2018
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/5668
dc.descriptionCurs 2017-2018es
dc.description.abstractDavant del creixement en el consum de bombons i, el gran potencial en el mercat dels gelats a Espanya, com a estudiant de Màrqueting i Comunicació Empresarial, enfoco el meu treball final de grau en la creació d’un pla de màrqueting per al llançament d’un bombó gelat de la marca líder en la categoria de bombons, Ferrero Rocher, trencant així doncs, amb l’estacionalitat de la marca.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent162 p.es
dc.language.isocates
dc.rightsTots els drets reservatses
dc.subject.otherMàrquetinges
dc.subject.otherXocolata -- Indústria i comerçes
dc.titlePla de Màrqueting per al llançament d'una nova línia de producte de la marca Ferrero Rocheres
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccesses


Fitxers en aquest element

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Comparteix a TwitterComparteix a LinkedinComparteix a FacebookComparteix a TelegramComparteix a WhatsappImprimeix