dspace.uvic.cat
    • English
    • català
    • Castellano
  • Castellano 
    • Català
    • English
  • Login
Listando Grau en Màrqueting i Comunicació Empresarial fecha de publicación 
  •   Principal
  • Docència
  • Treballs de l'alumnat
  • Treballs de Fi de Grau
  • Grau en Màrqueting i Comunicació Empresarial
  • Listando Grau en Màrqueting i Comunicació Empresarial fecha de publicación
  •   Principal
  • Docència
  • Treballs de l'alumnat
  • Treballs de Fi de Grau
  • Grau en Màrqueting i Comunicació Empresarial
  • Listando Grau en Màrqueting i Comunicació Empresarial fecha de publicación
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Listando Grau en Màrqueting i Comunicació Empresarial por fecha de publicación

Ordenar por:

Orden:

Resultados:

Mostrando ítems 1-20 de 25

  • título
  • fecha de publicación
  • fecha de envío
  • ascendente
  • descendente
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • Llançament d'un nou producte per la marca The Body Shop 

      Papaseit Suaña, Paula (2017)
      El projecte final de carrera que desenvoluparé està relacionat amb la cosmètica natural. Sempre he tingut clar que l'àmbit/sector al qual em voldria dedicar es el de la cosmètica, fent el TFG d’aquest ...
    • Pla d'empresa : Agència de Marquèting digital per a la comunitat àrab 

      Azanay, Fadwa (2018)
    • Pla de Màrqueting per al llançament d'una nova línia de producte de la marca Ferrero Rocher 

      Ortega Asensio, Judit (2018)
      Davant del creixement en el consum de bombons i, el gran potencial en el mercat dels gelats a Espanya, com a estudiant de Màrqueting i Comunicació Empresarial, enfoco el meu treball final de grau en la ...
    • Pla de màrqueting per al llançament de dues noves línies de servei de l'empresa NetJets 

      Amores Castells, Laura; Balcells Niubó, Judit (2019-05)
      L’empresa NetJets neix al 1984 a partir de que la companyia Executive Jet Airways (EJA) fos comprada per RTS Capital Services de Richard Santulli, aquest volia integrar un nou concepte innovador pel ...
    • Estudio, diseño y lanzamiento del ARClip para ARaymond Agriculture 

      Peiris Portabella, Oriol (2020)
      En el desarrollo del estudio, diseño y lanzamiento del ARClip para ARaymond Agriculture se ha tenido en cuenta una estructura progresiva, empezando por un estudio de situación del mercado de las soluciones ...
    • Pla de màrqueting: desigual llança una col·lecció càpsula de moda sostenible per dona (primavera/estiu 2021) 

      Gallach López, Núria (2020-05)
      Aquest Treball Final de Grau consta d’un Pla de Màrqueting sobre l’empresa de moda Desigual, el qual es basa en llançar una col·lecció de moda sostenible per dona la primavera/estiu del 2021, juntament ...
    • Plan de empresa: Greenvironment 

      Closas Boix, Elena (2020-05)
      Este plan de empresa dará su pistoletazo con la explicación de la idea de negocio de la nueva empresa social. Greenvironment ha sido creada para facilitar la vida de aquellos consumidores que quieren ...
    • Pla de màrqueting pel llançament d'una nova línia de producte de la marca Pantene 

      Parareda Ripoll, Clàudia (2021-05)
      Així doncs, com a estudiant del grau de Màrqueting i Comunicació Empresarial, enfoco el meu treball de final de grau en l’elaboració d’un pla de màrqueting per al llançament d’una nova línia de ...
    • Pla d'esponsorització per l'UniRaid 2023 

      Serrano Comajoan, Eulàlia; Ponsà Sociats, Marta (2021-05)
      Aquest Treball de Final de Grau és un Pla d'esponsorització per a la participació en l’UniRaid un raid solidari per estudiants al Marroc El treball consta d’una part d’anàlisi, on s’ha analitzat ...
    • La elfa: plan de marketing y comunicación para el lanzamiento de una productora audiovisual 

      Barón Haro, Alba (2021-05)
      La aparición del audiovisual supuso un antes y un después en la manera de hacer llegar un mensaje a través de imágenes y sonido. Se trata de un medio que, sin duda, puede conseguir que dicho mensaje ...
    • Pla de màrqueting: new brand line de la marca Magnum 

      Molist Gomez, Alfons (2021-05)
      Magnum és una marca de gelats que forma part de la companyia Frigo (Heartbrand) especialitzada en gelats de vainilla recoberts de xocolata, tot i que al llarg dels anys, han anat innovant llançant noves ...
    • Pla d'empresa: creació d'un espai cultural al Pla de l'Estany a partir de la rehabilitació d'un espai buit "Estany d'idees" 

      Rodenas Monge, Noelia (2021-05-21)
      Aquest pla d’empresa s’ha desenvolupat per explicar detalladament el nou projecte sociocultural nascut a la comarca del Pla de l’Estany, “Estany d’Idees”, un espai on connectar diferents àmbits com el ...
    • Nueva línea Torrons Vicens 

      Gil León, Andrea (2021-06)
    • Llançament d'una línia de productes de cosmètica vegana i genderless per Freshly Cosmetics 

      Algarra Lamarca, Sergi (2022)
      El mercat de la cosmètica està vivint una revolució en tots els sentits. Tot el que abans era segur ara ho deixa de ser per donar pas a noves tendències i oportunitats. D’aquí a que de les mes populars ...
    • Plan de Marketing y Comunicación del Lanzamiento: Tesla Model C 

      Jiménez Ferrero, Celia (2022)
      El presente trabajo de fin de grado busca realizar el lanzamiento del vehículo Tesla Model C en el año 2023 por parte de la empresa Tesla, Inc. Un vehículo que, aparte de cambiar todo, va a revolucionar ...
    • Pla de Màrqueting: New Brand Line per Postres Masgrau 

      Llinàs Hereu, Clara; Trias Criballés, Guillem (2022-05)
      Postres Masgrau és una marca de postres d’elaboració artesanal, situada a Sant Vicenç de Torelló. La seva línia de productes va néixer amb l’oferta de postres tradicionals catalans, com són el flam, la ...
    • Campanya de llançament - The New Mediterranean Concept 

      Kebbeh Drameh, Aiseta (2022-05)
      Actualment, i cada vegada més, ens troben en un mercat molt exigent i conscient a l’hora de consumir quelcom. És per això que hi ha una tendència creixent cap al consum de productes naturals i més ...
    • El grau de coneixement sobre les criptomonedes en els joves d'Osona d'entre 18 i 30 anys 

      Caro Tarrés, Xavier; Mateos Jovells, Rosa (2022-05-20)
      Les criptomonedes són uns actius financers que han cobrat molt protagonisme els darrers anys. Des que es va fundar Bitcoin l'any 2008, any rere any el seu valor ha anat augmentant de forma exponencial, ...
    • Pla de màrqueting de la botiga Cutre Factory 

      Montoya, Laura; Pich, Julia (2023-05-30)
      Cutre Factory és una botiga que neix amb un enfocament en el moviment del "Slow Fashion", buscant minimitzar l'impacte de la confecció massiva de peces de roba al planeta i promovent la sostenibilitat. ...
    • Pla de màrqueting per conscienciar el consum de productes de Km0 amb tomàquets de penjar ecològics de Torroella de Montgrí 

      Badenas Gibrat, Cristina (2023-05-30)
      Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya
      Contacto | Aviso legal | Política de cookies | Accesibilidad | Mapa web
      Con la colaboración de
      CSUC
       

       

      Listar

      Todo el repositorioPor comunidades y coleccionesPor fecha de publicaciónPor autoríaPor títuloPor materiaEsta colecciónPor fecha de publicaciónPor autoríaPor títuloPor materia

      Mi cuenta

      AccederRegistro
      Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya
      Contacto | Aviso legal | Política de cookies | Accesibilidad | Mapa web
      Con la colaboración de
      CSUC