Show simple item record

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Empresa i Comunicació
dc.contributor.authorPrat Llorenç, Sergi
dc.date.accessioned2019-02-05T18:25:53Z
dc.date.available2019-02-05T18:25:53Z
dc.date.created2018
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/5670
dc.descriptionCurs 2017-2018es
dc.description.abstractAquest treball de final de grau analitza diverses plataformes digitals especialitzades en contingut gastronòmic amb l’objectiu de definir algunes de les seves característiques principals. L’anàlisi es centra en algunes de les característiques pròpies dels mitjans a internet com: la hipertextualitat, l’ús de contingut multimèdia i la interactivitat. Amb els resultats d’aquesta anàlisi volem definir algunes de les pautes que segueixen aquesta tipologia de mitjans així com observar si s’han adaptat total o parcialment al mitjà digital.es
dc.description.abstractThis final degree work analyzes various digital platforms specialized in gastronomic content with the objective of defining some of its main features. The analysis is based in some of the characteristics typical from internet media such as: hypertextuality, multimedia content used and interactivity. With the results of this analysis we want to define some of the guidelines of that kind of media as well as observe whether they have been totally or partially adapted to the digital media.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent122 p.es
dc.language.isocates
dc.rightsTots els drets reservatses
dc.subject.otherPeriodismees
dc.subject.otherGastronomiaes
dc.titlePeriodisme gastronòmic: Una aproximació a les seves particularitatses
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccesses


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint