Anàlisi de la importància dels elements de la comunicació i les relacions públiques en l'àmbit de l'experiència del pacient
Autor/a
Altres autors/es
Data de publicació
2018Resum
El present treball de fi de grau de modalitat acadèmica té com objectiu descobrir la relació del concepte de comunicació i el seu entorn semàntic en l’àmbit de l’experiència del pacient i els articles relacionats. El projecte es basa en una investigació exhaustiva per tal de verificar si la hipòtesi afirma que la comunicació té efectes directes en l’experiència del pacient així com també amb els seus resultats clínics. Per comprovar-ho s’ha realitzat una investigació sobre els diferents àmbits relacionats amb l’experiència i la satisfacció del pacient i els elements més importants de comunicació en cada una de les etapes del procés hospitalari. Aquesta informació ha servit per, posteriorment, establir el mètode que ha permès verificar els objectius establerts. Pel que fa la metodologia del treball s’han establert unes pautes que han servit per escollir una sèrie d’estudis relacionats amb l’àmbit de la salut i l’experiència del pacient. Finalment, una vegada seleccionats s’han revisat i classificat de manera individual per descobrir la relació que tenien tant amb el concepte “comunicació” com amb el seu camp semàntic.
Tipus de document
Projecte/Treball fi de carrera o de grau
Llengua
Català
Paraules clau
Pacients -- Satisfacció
Hospitals
Comunicació en medicina
Pàgines
73 p.
Nota
Curs 2017-2018
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Drets
Tots els drets reservats