Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Empresa i Comunicació
dc.contributor.authorMateu de las Heras, Mireia
dc.contributor.authorMuñoz Jimenez, Paula
dc.date.accessioned2019-02-05T18:57:15Z
dc.date.available2019-02-05T18:57:15Z
dc.date.created2018
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/5673
dc.descriptionCurs 2017-2018es
dc.description.abstractEl tema sobre el qual versa la investigació és si l'androgínia pot ser un bon vehicle de comunicació en la publicitat, i en un context més ampli, el seu enfocament cap a les noves generacions i la possible aplicació en productes de consum diari. Es descobreix que l'androgínia no és un concepte nou, pot trobar-se en la societat des de ben entrats els anys 30, i està estretament relacionada amb la reivindicació del gènere i l'erradicació dels rols tradicionals. En un context on les noves generacions neixen amb uns valors socials i culturals que contrasten amb els antigament establerts, l'androgínia agafa força en tots els sectors i es mostra com una tendència en alça. S'analitza l'androgínia des de tots els punts de vista i escenaris possibles amb una posterior proposta de campanya per a un producte estereotipat com a exemple per resoldre la hipòtesi de partida, així com exemplificar el canvi que suposaria desvincular els rols de gènere en el consum. A la vegada es fa una anàlisi pretest per conèixer l'acceptació i avaluar l'eficàcia en un possible llançament en el mercat actual.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent52 p.es
dc.language.isocates
dc.rightsTots els drets reservatses
dc.subject.otherPublicitates
dc.subject.otherComunicacióes
dc.subject.otherAndrogíniaes
dc.titleAndrogínia en la Publicitat : un estudi del concepte com a vehicle de comunicacióes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccesses


Ficheros en el ítem

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Compartir en TwitterCompartir en LinkedinCompartir en FacebookCompartir en TelegramCompartir en WhatsappImprimir