Show simple item record

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes
dc.contributor.authorBobi i Gibert, Joan
dc.date.accessioned2019-02-08T11:36:23Z
dc.date.available2019-02-08T11:36:23Z
dc.date.created2018-06
dc.date.issued2018-06
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/5679
dc.descriptionCurs 2017-2018es
dc.description.abstractEn aquest treball s’exposa una proposta que es concreta en una unitat didàctica de Futbol Sala a 3r d’ESO. La proposta es basa en l’ús de grups heterogenis i en la implicació de l’alumnat en la proposta curricular de les sessions. El propòsit de l’estudi és avaluar el grau de consecució d’objectius d’igualtat que es treballen mitjançant la Unitat Didàctica. Prèviament, s’ha estudiat quines relacions estableixen les investigacions entre la utilització dels agrupaments en Educació Física y la consecució de objectius d’igualtat. Com a eines d’investigació s’utilitzen la entrevista, el registre anecdòtic i les produccions de l’alumnat amb la seva autoavaluació. Els resultats mostren que els grups heterogenis constitueixen un recurs per avançar cap el desenvolupament d’actituds d’equitat i que l’heterogeneïtat ha de ser considerada globalment (gènere, procedència ètnica i social, desenvolupament d’habilitats motrius) per a promoure la igualtat en Educació Física.es
dc.description.abstractThis final project deals with setting up a didactical unit of indoor soccer in 3rd ESO. The proposal of this project is to use heterogeneous groups of students and the participation of the students in the curricular sessions. The purpose of the study is to evaluate the degree of achievement of equality objectives which are achieved through the didactical unit. Previously, the relationship between the investigation of the use of groupings in Physical Education and the achievement of equality objectives was examined. In order to carry out this research, an interview was conducted. Further, the anecdotal record and the productions of the students with their self-evaluation were investigated on. The results show that heterogeneous groups are a resource to advance towards the development of equity attitudes and that heterogeneity must be considered globally (gender, ethnic and social origin, development of motor skills) to promote equality in Physical Education.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent76 p.es
dc.language.isocates
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonses
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/es
dc.subject.otherIgualtat entre els sexeses
dc.subject.otherEducació física -- Ensenyamentes
dc.subject.otherEducació secundàriaes
dc.titleLa importància dels tipus d'agrupaments en Educació Física Secundària per fomentar la integració i la igualtat de l'alumnates
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesises
dc.description.versionDirector/a: Eduard Comerma Torras
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint