Show simple item record

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Màster Universitari en Innovació en Didàctiques Específiques
dc.contributor.authorNovo Arnó, Albert
dc.date.accessioned2019-02-08T11:53:22Z
dc.date.available2019-02-08T11:53:22Z
dc.date.created2018-09
dc.date.issued2018-09
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/5680
dc.descriptionCurs 2017-2018es
dc.description.abstractAquesta recerca pretén, prioritàriament, elaborar un qüestionari que permeti identificar com és la metodologia que empren diversos docents a l’hora de treballar les matemàtiques i, posteriorment, considerar si aquesta pertany a una metodologia “funcional” o bé a una “tradicional” tenint en compte aportacions teòriques de diversos autors. Per fer-ho, es proposa delimitar quins aspectes metodològics són necessaris per identificar una metodologia d’ensenyament/aprenentatge. En aquest estudi s’ha passat el qüestionari a deu mestres de sisè de primària de diversos centres per tal que les seves respostes permetin descriure detalladament com és la metodologia d’aprenentatge que empren. Posteriorment s’interpreta si és funcional o tradicional. Per últim, es vol observar si la metodologia d’aula té relacions significatives amb uns bons resultats a les proves de Competències Bàsiques de matemàtiques (2018).es
dc.description.abstractThis research has de main aim to develop a questionnaire which identify how is the teacher’s learning methodology when they are teaching maths. Afterwards, we try to consider if the learning methodology is “functional” or “traditional” based on the different author’s theorical contributions. In order to achieve it, we define what methodological aspects are necessary to identify a learning-teaching methodology. In this research we sent the questionnaire to ten teachers from six different schools and, with their answers, we can describe extensively the learning methodology that they use. Later, we interpret if the methodology is functional or traditional. Finally, we observe if the classroom’s methodology has significative connexions with good marks in Basic Competences test (2018).es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent111 p.es
dc.language.isocates
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonses
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/es/es
dc.subject.otherMatemàtica -- Ensenyamentes
dc.subject.otherCompetències bàsiques -- Educació primàriaes
dc.titleElaboració d’un instrument que permet diferenciar la metodologia d’ensenyament de les matemàtiques entre tradicional i funcionales
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesises
dc.description.versionDirector/a: Montserrat Prat
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/es/
Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint