Show simple item record

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.authorSantesmases Benavent, Guillem
dc.date.accessioned2019-02-12T18:11:12Z
dc.date.available2019-02-12T18:11:12Z
dc.date.created2018
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/5684
dc.descriptionCurs 2017-2018es
dc.description.abstractUn bon model d’avaluació de l’educació física permet a l’alumnat aprendre durant el procés d’ensenyament – aprenentatge, permet al docent conèixer el procés de l’alumnat, millorar els aspectes propis del procés d’ensenyament – aprenentatge, etc. El que es pregunten molts dels futurs i actuals docents és: Quin és aquest model d’avaluació? Com ha de ser? Quina és la implicació de l’alumnat?, etc. El Treball Final de Grau que trobareu a continuació té com a objectiu respondre totes aquestes preguntes. Vol reconèixer aquelles característiques que tenen els bons models d’avaluació. Així doncs, el treball s’enfoca a analitzar el model d’avaluació formativa i tradicional dins l’àrea d’educació física de 5è de primària de l’Escola Sant Vicenç de Sant Vicenç de Castellet.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent97 p.es
dc.language.isocates
dc.rightsTots els drets reservatses
dc.subject.otherEducació física -- Avaluacióes
dc.titleEfectes de l’avaluació formativa i l’avaluació tradicional en l’educació física: Un estudi a l’Escola Sant Vicenç amb nenes i nens de 5è de primàriaes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccesses


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint