dc.contributor | Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes | |
dc.contributor.author | Santesmases Benavent, Guillem | |
dc.date.accessioned | 2019-02-12T18:11:12Z | |
dc.date.available | 2019-02-12T18:11:12Z | |
dc.date.created | 2018 | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10854/5684 | |
dc.description | Curs 2017-2018 | es |
dc.description.abstract | Un bon model d’avaluació de l’educació física permet a l’alumnat aprendre durant el procés d’ensenyament – aprenentatge, permet al docent conèixer el procés de l’alumnat, millorar els aspectes propis del procés d’ensenyament – aprenentatge, etc. El que es pregunten molts dels futurs i actuals docents és: Quin és aquest model d’avaluació? Com ha de ser? Quina és la implicació de l’alumnat?, etc.
El Treball Final de Grau que trobareu a continuació té com a objectiu respondre totes aquestes preguntes. Vol reconèixer aquelles característiques que tenen els bons models d’avaluació. Així doncs, el treball s’enfoca a analitzar el model d’avaluació formativa i tradicional dins l’àrea d’educació física de 5è de primària de l’Escola Sant Vicenç de Sant Vicenç de Castellet. | es |
dc.format | application/pdf | es |
dc.format.extent | 97 p. | es |
dc.language.iso | cat | es |
dc.rights | Tots els drets reservats | es |
dc.subject.other | Educació física -- Avaluació | es |
dc.title | Efectes de l’avaluació formativa i l’avaluació tradicional en l’educació física: Un estudi a l’Escola Sant Vicenç amb nenes i nens de 5è de primària | es |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | es |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/closedAccess | es |