Mostra el registre parcial de l'element
Anàlisi de com aprèn estratègies de càlcul mental l'alumne de 2n d'Educació Primària, fora del context escolar
dc.contributor | Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes | |
dc.contributor | Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Màster Universitari en Innovació en Didàctiques Específiques | |
dc.contributor.author | Roche i Ceron, M. Carme | |
dc.date.accessioned | 2019-02-20T18:45:05Z | |
dc.date.available | 2019-02-20T18:45:05Z | |
dc.date.created | 2018-09 | |
dc.date.issued | 2018-09 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10854/5703 | |
dc.description | Curs 2017-2018 | es |
dc.description.abstract | El treball de recerca que es presenta a continuació, té com a finalitat identificar i conèixer com aprèn estratègies de càlcul mental, l’alumne de 2n d’Educació Primària que segueix la seva escolarització des d’atenció domiciliària per motius de salut i només se li ha ensenyat a calcular amb l’algoritme tradicional a partir d’unes normes i pautes donades. Al mateix temps, quina és la seva actitud i com influeixen les intervencions de la mestra en el desenvolupament del seu aprenentatge. La metodologia utilitzada és bàsicament qualitativa, les dades s’han obtingut a partir d’una entrevista i un qüestionari inicial i de les gravacions amb vídeo de cada sessió, on l’alumne resolt els càlculs plantejats de manera oral i alhora amb material manipulable. A partir dels resultats aconseguits s’ha concretat que l’alumne ha utilitzat totes les estratègies de càlcul mental que se li han donat a conèixer, alhora ho fa amb interès i motivació, per finalment constatar que el nen és capaç de resoldre correctament sumes emportant sense viure-ho com un problema. | es |
dc.format | application/pdf | es |
dc.format.extent | 77 p. | es |
dc.language.iso | cat | es |
dc.rights | Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons | es |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/es/ | es |
dc.subject.other | Matemàtica -- Ensenyament | es |
dc.subject.other | Estratègies d'aprenentatge | es |
dc.subject.other | Motivació en l'educació | es |
dc.title | Anàlisi de com aprèn estratègies de càlcul mental l'alumne de 2n d'Educació Primària, fora del context escolar | es |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis | es |
dc.description.version | Director/a: Isabel Sellas i Ayats | |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/openAccess | es |